Hvad laver i når andre ikke ser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2009

LineD

Hihi super tråd

Jeg slapper den på sofaen og "står" først op en time før manden kommer hjem, for at styrte rundt og gøre rent og så bilde manden ind jeg har været igang heeeeeeeeeele dagen, så han nok bliver nødt til at lave aftensmad til trætte mig Hihi!

Og så har jeg en dyb trang til chips og cola lige pt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

stumpen-89

LineD skriver:

Hihi super tråd

Jeg slapper den på sofaen og "står" først op en time før manden kommer hjem, for at styrte rundt og gøre rent og så bilde manden ind jeg har været igang heeeeeeeeeele dagen, så han nok bliver nødt til at lave aftensmad til trætte mig Hihi!

Og så har jeg en dyb trang til chips og cola lige pt

Haha.. Præcis os det jeg gør Hvor sjovt

Anmeld

3. november 2009

FrkC

LineD skriver:

Hihi super tråd

Jeg slapper den på sofaen og "står" først op en time før manden kommer hjem, for at styrte rundt og gøre rent og så bilde manden ind jeg har været igang heeeeeeeeeele dagen.

Lige præcis  Den plejer oss at køre ret godt herhjemme  F.eks. lige nu  har været hjemme i snart en time, men har hverken fået tømt opvasker eller noget..

Men tager snart mig selv i nakken, for det trænger!!

Anmeld

3. november 2009

Fines mor

Jeg ser 2900 Happiness, hihi det siger jeg altså ikke til ret mange, for jeg syntes faktisk det er en god serie. :-)

Anmeld

3. november 2009

Tina2

Fines mor skriver:

Jeg ser 2900 Happiness, hihi det siger jeg altså ikke til ret mange, for jeg syntes faktisk det er en god serie. :-)

Ha ha, jeg ser Paradise, når det er der:-) EEEELSKER at se hvordan de latterliggør sig selv  Men lidt pinligt at se Paradise i en alder af 34 år, he he....

Anmeld

3. november 2009

FrkT

Ha ha, mega god tråd!

Ligesom Line laver jeg absolut også ingenting lige indtil det er allersidste øjeblik, så STYRTER jeg rundt og prøver at nå at få ryddet op og ordet alting.

Og så bager jeg vandbakkelser og propper dem i mig, mmmmm det er bare for godt!

Anmeld

3. november 2009

TbCp

Sidder på nettet og glor....  Jeg kan godt bruge en hel dag på bare at surfe rundt og sædvanligvis på de samme 4-5 sider.

Slik bliver delt op i bunker med hvad der skal spises først, nr. 2, nr.3 osv.... Tina 4 år

Anmeld

3. november 2009

Vidunderligeunger

ser matador ... igen og igen og igen og igen...

KAN simpelthen ikk få nok af den serie!

og så danser jeg rundt til diskoteksmusik og lader op til at rydde op, men det bliver kk til nogt... haha

Anmeld

3. november 2009

Ox.

Valle81 skriver:

Spiser alt det jeg ikke burde:0)

Hvis jeg har en fridag, som jeg tilbringer alene, så ser jeg Horton Sagaen:0)

Christina

Melder mig på her, er trofast horton sagaen seer hehe

Anmeld

3. november 2009

Dictes mor

Okay, jeg ligger på sofaen og så kan jeg godt lide at spise færdiglavet lasagne fra mikrobølgeovnen, det synes jeg er meget pinligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.