vil i vide hvilket køn baby er??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2009

Vidunderligeunger

det var jo meget blandet...

tror ik jeg vil vide det - men hold da kæft hvor er det da bare sååå spændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

Unalisa

vi havde aftalt at vi ikke ville vide det lige før scanning.

Men da hun begyndte at scanne mig kunne Vi alligevel ikke styr os. Da vi i kor sagde, Kan du se kønnet? heheheh

Så nygsgerige var vi her-

Anmeld

3. november 2009

Vidunderligeunger

Limya skriver:

vi havde aftalt at vi ikke ville vide det lige før scanning.

Men da hun begyndte at scanne mig kunne Vi alligevel ikke styr os. Da vi i kor sagde, Kan du se kønnet? heheheh

Så nygsgerige var vi her-

hihiii lige det der kunne jeg forestille mig ville ske her også...

Anmeld

3. november 2009

Unalisa

Man kan bare ikke lade være med at ville vide hvad der gemme sig i enes mave. og ja så havde vi bestemt os for at vi ikke ville fortælle resten af familien at vi venter os en dreng. (det skulle jo være overraskelse) hhe men han kunne heller styr sig der

Glæden bliver ikke mindre af at vide kønnet

Anmeld

3. november 2009

oo

vi vil ikke vide det - hvis vi nogensinde stod i den situation

vi ønsker os et barn, og det vigtigste er, at det er sundt og raskt. køn er for os ikke særlig vigtigt hverken i opdragelse eller i farvesammenhænge. jeg forstår ikke helt det med "neutrale" farver - hvad er det værste der kan ske ved at jeg giver min datter lyseblåt tøj på og min søn lyserødt? blir de kønsforvirrede? alle farver er gode farver, ergo er alle farver gode for barnet

- vi er så også af den type, der IKKE under nogen omstændigheder får en "prins" eller en "prinsesse"...puha, jeg får myrekryb af de betegnelser

Anmeld

3. november 2009

quity

Hverken ved mit 1. barn eller ved dette barn har jeg villet vide hvilket køn. Argumentet omkring praktiske årsager kan jeg personlig ik bruge til noget. For til mit 1. barn startede jeg med at købe neutral tøj og neutral barnevogn osv. Jeg fik en dreng og fik masser af drengetøj da han blev født. Denne gang har jeg jo det neutrale,og skal nok nå at få købt pige ting hvis det bliver en pige. Mine tanker er også; og hvad så hvis en pige kommer i et par såkaldte drengebukser på indtil jeg får fat på pigetøj.

Jeg synes det tager spændingen væk ved at få kønnet at vide. Og jeg ville alligevel ikke stole 100% på det hvis jeg fik det at vide.

Anmeld

3. november 2009

lulle1985

vi vil heller ikke vide kønnet...

så længe vores barn er sundt og rask, så kan jeg ikke se hvad jeg skal bruge dens køn til og syntes personligt at luften går af ballonen ved og vide hvad det er, for ligemeget hvad vi får vil jeg være glad...

Anmeld

3. november 2009

hc=k

Jeg ville vide kønnet og vil også vide det med den næste jeg engang skal have. Jeg synes det er rigtig dejligt at man ved hva man venter sig så man kan købe tøj og lave børneværelse så det passer til barnet. Med hensyn til barnevogn købte vi en brun fordi den jo er unisex, men jeg "kender" en der købte en rød selvom hun skulle have en dreng og det synes jeg jo bestemt godt at man kan. Min kærestes søster venter et barn og de vil ikke vide kønnet og de har meget svært ved at forholde sig til barnet i maven selvom det er et ønskebarn. Jeg synes det er super fint at man ikke vil vide det, men personligt synes jeg det er meget nemmere at man ved det også fordi en fødsels bare er en vildt stor ting i sig selv og jeg ville ikke kunne håndtere at der lige var en ekstra overraskelse. Men Men jeg vil lige understrege at det jo bestemt ikke er det vigtigste hva køn det er.

Knus hc=k

Anmeld

3. november 2009

Stumpen

Nope vi har ikke vidst det nogen af gangene.. Det praktiske siger mig intet.. Købte lidt unisex tøj og indrettede værelse færdig efter fødselen..

Men mht den store kunne det måske have været en fordel at kende kønnet, da Victoria var en "den" længe efter hun var født, men det tager jeg gerne med en gang til..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.