vil i vide hvilket køn baby er??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
19 svar
0 synes godt om
3. november 2009

Vidunderligeunger

Hej Dejlige Damer.

Kæresten og jeg snakkede igår lidt om, om vi ville vide hvilket køn vores kommende lille guldklump har.

Så tænkte på om I har fået det af vide eller ikke, evt hvordan med barnevogn og alt det praktiske når man ikke ved det? det skal jo netop (for mig) ikke være at praktiske årsager man ved det

knus BlyViol

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

LouiseNielsen

Da jeg ventede min søn ville jeg ikke vide det... Men da jeg var til Md scanning lå han og blottede sig så meget at jeg overhovedet ikke kunne undgå at se det var en dreng....  Hehe!

Denne gang vil vi gerne vide det... Og det er både fordi vi syntes det er vild spændende og ikke kan vente. Men også praktisk, fordi jeg gerne ville kunne gøre vores drengetøj klar hvis det er en dreng. Men jeg er sikker på det er en pige, har jeg en meget stærk mistanke om....

Anmeld

3. november 2009

TbCp

BlyViol skriver:

Hej Dejlige Damer.

Kæresten og jeg snakkede igår lidt om, om vi ville vide hvilket køn vores kommende lille guldklump har.

Så tænkte på om I har fået det af vide eller ikke, evt hvordan med barnevogn og alt det praktiske når man ikke ved det? det skal jo netop (for mig) ikke være at praktiske årsager man ved det

knus BlyViol

Vi fik det at vide. Jeg var dog i uge 32 før de kunne se det på en scanning. Den eneste grund til at vi fik det at vide var fordi vi var alt for nysgerrige. Vi købte dog ikke ind efter det da vi ikke stolede 100% på det.
Så det var absolut ikke af praktiske årsager at vi valgte at få det at vide, men af ren og skær nysgerrighed.

Jeg synes ikke der røg noget af spændingen ved at vide kønnet. Der er jo så meget andet. Hvordan ser hun ud, hvor meget hår, hvilken farve, hvem ligner hun, hvilket temperament har hun osv osv

Anmeld

3. november 2009

pipsen

Vi vidste ikke noget nogen af gangene - vi synes, det gør fødslen endnu mere speciel ikke at vide det. Og lyserødt/lyseblåt kan man altså hurtigt få købt

Anmeld

3. november 2009

LISBETH:-)

Vi fik det afvide første gang, og vi vil også vide det denne gang.

Jeg synes det var skønt og vide at vi f.eks. kun skulle tænke på navne til et køn, at jeg kunne gå shop amok på forhånd osv osv.

Vi valgt at købe alt det store udstyr i neutrale farver, så det også kunne bruges til næste barn, der måske ikke lige passer til f.eks. en lyserød barnevogn :-)

Lisbeth

Anmeld

3. november 2009

Betina88

Vores søn blottede på skærmen , så vi fik det at vide i uge 20 .. Men jeg ville vide det i forevejen , hvis han ikk' blottede ..

Anmeld

3. november 2009

frk andreasen

1gang fik vi det af vide. en pige.

vi vil også gerne vide det den her gang.

for hvis det er en lille pige igen så skal jeg have fundet baby tøjet frem og gjort klar

hvis det er en dreng skal jeg ud og shoppe.

har meget lidt neutralt baby tøj

tanja 20+2

Anmeld

3. november 2009

lassemor07

Vi fik ikke noget afvide med Lasse for jeg ville gerne vente

Det er sjovt af gå og vente på og gætte på hvad det bliver indtil den da den bliver født

Jeg havde så sagt siden uge 12 af det blev en dreng

Anmeld

3. november 2009

Henriette72

Vi vidste det sidste gang og var også enige at vi ville vide det denne gang. Jeg kan godt lide tanken om hvad der ligger derinde og gemmer sig. Jeg synes at det bliver lidt mere personligt når man kan kalde dem ved navn

Jeg synes at det er spændende nok, til fødslen, at se hvordan de ser ud.

Knus

Anmeld

3. november 2009

vatten

Jeg ville ikke have kønnet at vide. 

Mht til det praktiske, så købte jeg en sort og grå barnevogn = unisex, og malede et puslebord gråt med Peter Plys = unisex. 

Og så havde jeg bare købt en smule neutralt tøj og sengetøj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.