LouiseLarsen skriver:
Nogen har læst i et indlæg jeg før har slået op med at jeg i onsdags blev sparket i maven.... Kom til en scanning, og fik afvide alt var oki, men fik jeg tiltagende smerter inden for en uges tid skulle jeg kontakte vagtlægen igen....
Og det fik jeg igår, rigtig meget.... Ret så jeg lå og græd over det! Tog så til vagtlæge, selvfølgelig....
Han mærkede på min mave, og ville lige lytte efter hjertet på den lille fidus. Efter han havde prøvet i 10 minutter kigger han på mig og siger. Jaaa, jeg kan godt nok ikke finde noget hjertelyd, men det skal du ikke være ked af, hvis den er gået til, så er der jo alligevel ikke noget at gøre ved det. Men du har jo tid til MD scanning d 23 november, så der får du jo i hvert fald svar på hvordan og hvorledes....
Seriøst, hva pokker er det for noget at sige??? Kan man godt tillade sig det? En ting er at han jo har ret, men han kunne jo have sagt det på en lidt blidere måde.... Da jeg gik derfra var jeg fuldstændig tude færdig, og viste jo hverken fra eller til...
Jeg tillod mig derfor at ringe til Fg, for at snakke med en Jm. Hun sagde jeg skulle komme op, også ville hun prøve at lytte... Jeg kom ind og hun begyndte med den der scanner ting at lytte på min mave, men hun kunne heller ikke finde noget, og kunne se hun begyndte at svede, og kigge lidt væk... Men så pludselig, vupti, så flyttede hun lige scanneren lidt, og det lille hjerte bankede helt som det skulle..... Åhhhh, jeg græd, blev så glad og lettet.. Havde egentlig forberedt mig på at jeg skulle have afvide at hun heller ikke kunne finde hjertelyd....
Kram
Mage til ufølsom læge.....................det er helt utilladeligt.
Sikke en rutchetur du fik...............men hvor er jeg glad for at i fandt den lille hjertelyd. Håber at du får det bedre snart, og kan genoptage dit vante liv. Men pas lidt på dig selv, de næste par uger ikke??