update på: Spark i maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2009

memuffin

LouiseLarsen skriver:

Selvfølgelig... Men det er bare svært at forklare min søn på 2½ år at mor pludselig ik kan tumle som før, løfte ham eller hente ham i dagpleje fordi jeg ik må cykle.... Giver mig så dårlig smvittighed. men det er noget vi bare skal igennem!

ja det kan jeg godt se... men bliver det ikke bedre med tiden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

N&J

Fuck en ånsvag læge.. min læge sagde, da han heller ikke kunne finde hjertelyd, at det var meget normalt fordi de kunne ligge og gemme sig, så mange gange var det svært at høre for lægerne. Så helt ærligt, hvad fanden bilder han sig ind..!!! men hvor er det dejligt at høre at alt er som det skal være med din lille bebs.

Selvom din søn har det svært nu, så får han jo den største gave lige om lidt... en lillebror eller søster

Anmeld

3. november 2009

Lone Jakobsen

nej så frygteligt.

sikke en modbydelig læge...jeg var også gået grædende derfra og havde ringet og klaget over ham bagefter. så ufølsom kan man da ikke tillade sig at være.

men super dejligt at fg ku hjælpe dig.

Anmeld

3. november 2009

SaNiNa

hold da på en meldning at få, det kunne helt bestm være bleevt sagt pænere.

under min graviditet var vi heller ikke så heldig med vagt lægen så dem holde jeg op med at ringe til og ringede til fg istedet for.

og hvor er det dejlig at hører den lille har det godt hos dig trods alt det bøvl...

Anmeld

3. november 2009

Mira0911

De vagtlæger kan godt nok, være meget modbydelige...

Jeg ringede til vagtlægen for 14 dage siden, jeg var bekymret for Julie, hun havde masser af pletter/plamager på mave og ryg..

Vagtlægen sagde, "Hvis feberen stiger og der kommer blære på de plamager, kunne jeg godt være forberedt på at det var menigitis"

Det kan man bare ikke sige...

Men godt at Jm fandt hjertelyden igen på din lille bebser...!

Anmeld

3. november 2009

frk andreasen

sikke en melding at få da. sikke en åndsvag læge. godt at de tog ordentlig af dig på fg.. og at du fik hørt hjertelyden..

tanja 20+2

Anmeld

3. november 2009

Betina88

Ham lægen ka' slet ikk' tillade sig at sige sådan ..

Men jeg er dælme gla' for at hjertet banker som det ska' .. Ihh , hvor er det dejligt at få det på plads ..

Så ku' du komme hjem til manden og fortælle at der er ingen problemer ..

Anmeld

3. november 2009

lulle1985

puh sikke en idiot læge, håber ikke det er i Herning for det er også dem jeg er tilknyttet til

men er glad for at høre at din bebs har det godt...

knus louise

Anmeld

5. november 2009

anna-jonas

LouiseLarsen skriver:

Nogen har læst i et indlæg jeg før har slået op med at jeg i onsdags blev sparket i maven.... Kom til en scanning, og fik afvide alt var oki, men fik jeg tiltagende smerter inden for en uges tid skulle jeg kontakte vagtlægen igen....

Og det fik jeg igår, rigtig meget.... Ret så jeg lå og græd over det! Tog så til vagtlæge, selvfølgelig....

Han mærkede på min mave, og ville lige lytte efter hjertet på den lille fidus. Efter han havde prøvet i 10 minutter kigger han på mig og siger. Jaaa, jeg kan godt nok ikke finde noget hjertelyd, men det skal du ikke være ked af, hvis den er gået til, så er der jo alligevel ikke noget at gøre ved det. Men du har jo tid til MD scanning d 23 november, så der får du jo i hvert fald svar på hvordan og hvorledes.... 

Seriøst, hva pokker er det for noget at sige??? Kan man godt tillade sig det? En ting er at han jo har ret, men han kunne jo have sagt det på en lidt blidere måde.... Da jeg gik derfra var jeg fuldstændig tude færdig, og viste jo hverken fra eller til...

Jeg tillod mig derfor at ringe til Fg, for at snakke med en Jm. Hun sagde jeg skulle komme op, også ville hun prøve at lytte... Jeg kom ind og hun begyndte med den der scanner ting at lytte på min mave, men hun kunne heller ikke finde noget, og kunne se hun begyndte at svede, og kigge lidt væk... Men så pludselig, vupti, så flyttede hun lige scanneren lidt, og det lille hjerte bankede helt som det skulle..... Åhhhh, jeg græd, blev så glad og lettet.. Havde egentlig forberedt mig på at jeg skulle have afvide at hun heller ikke kunne finde hjertelyd....

Kram

Mage til ufølsom læge.....................det er helt utilladeligt.

Sikke en rutchetur du fik...............men hvor er jeg glad for at i fandt den lille hjertelyd. Håber at du får det bedre snart, og kan genoptage dit vante liv. Men pas lidt på dig selv, de næste par uger ikke??

Knus Mette

Anmeld

5. november 2009

LouiseNielsen

Anna-jonas skriver:

Mage til ufølsom læge.....................det er helt utilladeligt.

Sikke en rutchetur du fik...............men hvor er jeg glad for at i fandt den lille hjertelyd. Håber at du får det bedre snart, og kan genoptage dit vante liv. Men pas lidt på dig selv, de næste par uger ikke??

Knus Mette

Kan slet ikke på nogen måde forstå man kan få sig selv til at sige tingene på sådan en måde... Jeg kom derned fordi jeg var nervøs, og det burde han have tænkt på da han skulle sige vider at han ikke kunne finde hjertelyd....

Heldigvis ja så er alt okay, og har lige været til Jm idag og igen hørt rigtig fin hjertelyd...

Jo tak, skal nok passe godt på mig selv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.