update på: Spark i maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.290 visninger
19 svar
0 synes godt om
3. november 2009

LouiseNielsen

Nogen har læst i et indlæg jeg før har slået op med at jeg i onsdags blev sparket i maven.... Kom til en scanning, og fik afvide alt var oki, men fik jeg tiltagende smerter inden for en uges tid skulle jeg kontakte vagtlægen igen....

Og det fik jeg igår, rigtig meget.... Ret så jeg lå og græd over det! Tog så til vagtlæge, selvfølgelig....

Han mærkede på min mave, og ville lige lytte efter hjertet på den lille fidus. Efter han havde prøvet i 10 minutter kigger han på mig og siger. Jaaa, jeg kan godt nok ikke finde noget hjertelyd, men det skal du ikke være ked af, hvis den er gået til, så er der jo alligevel ikke noget at gøre ved det. Men du har jo tid til MD scanning d 23 november, så der får du jo i hvert fald svar på hvordan og hvorledes.... 

Seriøst, hva pokker er det for noget at sige??? Kan man godt tillade sig det? En ting er at han jo har ret, men han kunne jo have sagt det på en lidt blidere måde.... Da jeg gik derfra var jeg fuldstændig tude færdig, og viste jo hverken fra eller til...

Jeg tillod mig derfor at ringe til Fg, for at snakke med en Jm. Hun sagde jeg skulle komme op, også ville hun prøve at lytte... Jeg kom ind og hun begyndte med den der scanner ting at lytte på min mave, men hun kunne heller ikke finde noget, og kunne se hun begyndte at svede, og kigge lidt væk... Men så pludselig, vupti, så flyttede hun lige scanneren lidt, og det lille hjerte bankede helt som det skulle..... Åhhhh, jeg græd, blev så glad og lettet.. Havde egentlig forberedt mig på at jeg skulle have afvide at hun heller ikke kunne finde hjertelyd....

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

memuffin

sikke en idiotisk læge... han skulle ha nogle tæsk!!!!!!!!!!

men rigtig dejligt at den lille har det godt...

har du stadig ondt nu?

Anmeld

3. november 2009

LouiseNielsen

memuffin skriver:

sikke en idiotisk læge... han skulle ha nogle tæsk!!!!!!!!!!

men rigtig dejligt at den lille har det godt...

har du stadig ondt nu?

Jeg har kronisk ondt.... Men slet ikke i samme omfang som igår! Hende Jm jeg var oppe hos sagde til mig at jeg ville have ondt i længe efter sådan et spark, men at fik jeg stærke smerter igen, eller begyndte at bløde skal jeg bare ringe derop næste gang, så jeg kan komme derop og få det tjekket!

Anmeld

3. november 2009

memuffin

LouiseLarsen skriver:

Jeg har kronisk ondt.... Men slet ikke i samme omfang som igår! Hende Jm jeg var oppe hos sagde til mig at jeg ville have ondt i længe efter sådan et spark, men at fik jeg stærke smerter igen, eller begyndte at bløde skal jeg bare ringe derop næste gang, så jeg kan komme derop og få det tjekket!

det er da altid noget at du kan gå den lige vej til fg denne gang...

Det må virkelig være en f***k følelse...

er du så sengeliggende?

Anmeld

3. november 2009

Ox.

LouiseLarsen skriver:

Nogen har læst i et indlæg jeg før har slået op med at jeg i onsdags blev sparket i maven.... Kom til en scanning, og fik afvide alt var oki, men fik jeg tiltagende smerter inden for en uges tid skulle jeg kontakte vagtlægen igen....

Og det fik jeg igår, rigtig meget.... Ret så jeg lå og græd over det! Tog så til vagtlæge, selvfølgelig....

Han mærkede på min mave, og ville lige lytte efter hjertet på den lille fidus. Efter han havde prøvet i 10 minutter kigger han på mig og siger. Jaaa, jeg kan godt nok ikke finde noget hjertelyd, men det skal du ikke være ked af, hvis den er gået til, så er der jo alligevel ikke noget at gøre ved det. Men du har jo tid til MD scanning d 23 november, så der får du jo i hvert fald svar på hvordan og hvorledes.... 

Seriøst, hva pokker er det for noget at sige??? Kan man godt tillade sig det? En ting er at han jo har ret, men han kunne jo have sagt det på en lidt blidere måde.... Da jeg gik derfra var jeg fuldstændig tude færdig, og viste jo hverken fra eller til...

Jeg tillod mig derfor at ringe til Fg, for at snakke med en Jm. Hun sagde jeg skulle komme op, også ville hun prøve at lytte... Jeg kom ind og hun begyndte med den der scanner ting at lytte på min mave, men hun kunne heller ikke finde noget, og kunne se hun begyndte at svede, og kigge lidt væk... Men så pludselig, vupti, så flyttede hun lige scanneren lidt, og det lille hjerte bankede helt som det skulle..... Åhhhh, jeg græd, blev så glad og lettet.. Havde egentlig forberedt mig på at jeg skulle have afvide at hun heller ikke kunne finde hjertelyd....

Kram

Ja tak for en måde at sige det på da! Ej ved du hvad, nogen folk tager bare ingen hensyn!

Men dejligt JM ville hjælpe dig

Anmeld

3. november 2009

LouiseNielsen

memuffin skriver:

det er da altid noget at du kan gå den lige vej til fg denne gang...

Det må virkelig være en f***k følelse...

er du så sengeliggende?

Ikke sengeliggende, meeeen tæt på... Må ikke gå ret meget, stå ret meget, at cykle må jeg slet ikke, og det samme med at løfte....

Anmeld

3. november 2009

Lise

Sikke en behandling

Nå, men godt at historien endte godt  

Jeg ville altid ringe til fødegangen først, for de tager ALTID en seriøst og giver en god behandling, synes jeg.

Anmeld

3. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

puha, godt de fandt hjertelyd...

dum dum læge, godt du ringede til fg, så du ku få ro og vide det var som det sku være..

Anmeld

3. november 2009

memuffin

LouiseLarsen skriver:

Ikke sengeliggende, meeeen tæt på... Må ikke gå ret meget, stå ret meget, at cykle må jeg slet ikke, og det samme med at løfte....

øv... men hvis det skal være sådan så er det jo sådan... bare lille bebs har det godt gør man jo hvad som helst

Anmeld

3. november 2009

LouiseNielsen

memuffin skriver:

øv... men hvis det skal være sådan så er det jo sådan... bare lille bebs har det godt gør man jo hvad som helst

Selvfølgelig... Men det er bare svært at forklare min søn på 2½ år at mor pludselig ik kan tumle som før, løfte ham eller hente ham i dagpleje fordi jeg ik må cykle.... Giver mig så dårlig smvittighed. men det er noget vi bare skal igennem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.