Mændene UD af fødestuerne!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2009

LineD

Dejligt at høre lidt respons, jeg synes jo den er enormt interessant da jeg er førstegangsfødende, men jeg har jo så ikke noget sådan at forholde mig til eller sammenligne med, her er det Mormor der er med til selve fødslen, Morten er der i opløbet, men slutfasen er han ikke (Han er med så længe han synes han kan, og det er fint for mig). Så jeg synes jo den var ret interessant med den synsvinkel på fædre og fødsler!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

Honningblomst

Hvis jeg skulle føde almindeligt så ville jeg hellere have min mor eller en anden kvinde tæt på mig, som selv havde født, end min mand. Han kunne da få lov til at være der, men jeg ville ikke have brug for ham.

Men nu vil jeg kun føde ved ks og der skal jeg jo bare slappe af og nyde det hele, så der er en evt mand velkommen...udover alle de andre der er med til et sådan forløb.

Knus Eva...

Anmeld

3. november 2009

Berg

Jeg havde faktisk overvejet at min mand ikke skulle med til mine fødsler.

Han var med til den 1. fødsel og jeg var så ked af at han havde set mig i så ydmygende en situation som jeg dengang syntes det var. Havde egentlig besluttet at han ikke skulle være med, hvilket han selv accepterede, men hele familien inklusiv min egen mor blev virkelig vred på mig og jeg ombestemte mig i sidste øjeblik pga. presset.

Jeg fortrød bestemt at han var med. Måtte under mine veer høre på hvor ondt han havde i nakken fordi han nok havde sovet dårligt! 

Da jeg blev gravid med nr. 2 ville jeg selv bestemme (og var ligeglad med hvad andre mente om det!)

MEN da jeg så skulle føde måtte han tage imod sin søn på badeværelsesgulvet og jeg ville bestemt ikke have undværet ham, selvom han nu har set mere af mig end jeg egentlig bryder mig om. Han skulle jo vudere hvor meget jeg havde blødt under fødslen osv.

I dag undrer det mig at jeg tænkte som jeg gjorde og ikke ville have ham med, men man har vel lov til at ændre mening.

Og ja, jeg ved godt jeg er underlig, men dem skal der jo også være nogle af.

Anmeld

3. november 2009

lassemor07

Jeg ville ikke kunne havbe undværet michael uder fødselsen af Lasse for det hele gik så stærkt og da jeg kom ind var det en JM der overhovde ikke lyttet til det jeg ønsket bare op på briksen og bene op i vejret med en nål i armen så presser du bare Som jeg slet ikke kunne presse på den måde

Lasse stod skævt og jeg ved nu det er var ikke fordi af michael der var med der gjorde mig nervøs og ikke kunne presse igemmen det var den Jm der var der Hun gjorde mig hammer nervøs for det bare gik efter hendes hovde Så tror i bund og grund af mange kimpitioner er skyld i af kvinder ikke kender Jm og ikke stoler på hende for et er man plejer af forbinde sygehuse med sygdom det kan gøre en nervøs i forvejen og så skal først gangs føden jo igemmen noget de ikke har prøvet før så vis de er nervøse for JM så det tror jeg spiller en stor rolle

Anmeld

3. november 2009

Betina88

Spændene artikel .. Men min kæreste var en støtte for mig under fødslen .. Osse min mor .. Hvor fik jeg ros fra dem ..

Min kæreste ska' osse med næste gang , når jeg bli'r gravid om nogle år ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.