Anonym skriver:
Jeg kom tilbage fra barsel i sommer, og efter det, er min arbejdsplads bare blevet totalt anderledes. Det er både min chef der er en idiot og ikke lytter, og mine kolleger der behandler mig som luft. Virkelig ubehageligt og jeg har selvfølgelig også fundet et nyt sted, men skal først sige op sidst på måneden.
I dag er jeg blevet opereret, og normalt har vi samlet ind til kolleger, der har været igennem lignende, og sendt en blomst. Men jeg har intet fået.
Også i dag har min chef fødselsdag. Vi er en lille arbejdsplads med ca 10 ansatte. Når nogen har fødselsdag, har virksomheden givet morgenbrød osv. Men når han har fødselsdag, deles vi ansatte om udgiften til morgenmad.
Jeg har så fået en anmodning på 20 kr til morgenmad, trods jeg ikke har deltaget.
Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal tænke om dette. Jeg føler mig lidt trådt på, og selv om 20 kr ikke er meget, er det også bare princippet i det.
Hvad skal jeg gøre? Ignorere? Skrive tilbage om det er en fejl, eller bare sluge og sende de småpenge, som det jo er. Eller noget fjerde?
Men en anden ting.. forstår heller ikke hvorfor i skal betale til chefen. Det må da være firmaets udgift