Jeg er gift og venter nr 3 med min mand, vi lever i vores lille lykkelige familie boble!
min bedste veninde, har også været i forhold, faktisk med min mands storebror og vi har brugt utrolig meget tid sammen og ja, meget lig det du beskriver. De gik også fra hinanden her for 2 år siden nu, og efter 1 år begyndte hun at date..
Jeg har siddet i TIMEVIS og hørt om hendes dates eller mænd hun skriver med.. så da hun endelig mødte en virkelig sød fyr (3 måneder har de set hinanden nu) og jeg fik mødt ham og vi var ude og spise, han er bare god! Så tænkte jeg “yes!” Men! Nu går snakken på usikkerheder omkring det nye forhold, jalousi, alle de ting der kommer i et nyt forhold hvor man er ved at finde hinanden og hinandens grænser og det er lige så trættende når hun kan sidde 3-4 timer og tale om noget der i mine øjne slet ikke er et problem…
Jeg ved jeg ikke er misundelig, for gud hvor har jeg tænkt “godt det ikk er mig!”. Jeg elsker mit liv og ægteskab. Men jeg ligger troligt øre til alt hun siger og har brug for at vende for hun er min bedste veninde, og ved hun gør det samme for mig når jeg får en krise over hvad ble mærke jeg skal prøve istedet eller hvad det kan være
det hører med især når man er tætte men to forskellige steder i sit liv. Selvom man kan tænke du godeste, så er man der alligevel fordi man holder af dem. Jeg synes det hjælper mig at “rydde” hovedet, simpelthen sætte mig og fokusere på hvad hun siger og kan jeg ikke det så siger jeg det. Fx “mit hoved er et helt andet sted lige nu, kan jeg ikke ringe senere når jeg har ro på så vil jeg rigtig gerne høre det?” Og det sætter hun pris på fremfor jeg sidder og siger mmmh, og ikke hører halvdelen. 
Anmeld
Citér