Znuzke skriver:
Har vedkommende selv indvilliget i at deltage i den slags tv-programmer?
Umiddelbart synes jeg nemlig at det lyder lidt dobbelt moralsk at udstille andre i programmer som man ikke selv kunne drømme om at deltage i - medmindre de har givet tilsagn om at det er ok.
Guderne skal vide at jeg kunne trænge til et nyt køkken, og "Velkommen Hjem" fra TV3 kunne da være en oplagt mulighed. Men uanset om jeg er fattig og bor grimt, ville jeg aldrig nogen sinde deltage når man skal sidde og fortælle om sit ulykkelige liv og andre dårlig-domme. Hvis det var fordi mit køkken var grimt, måtte de gerne komme, men hvis det er fordi "det er synd for mig" så ville jeg aldrig deltage!
Så jeg håber du har tænkt dig godt om. Og hvorvidt du har tænkt dig at se programmet eller ej, er da sagen uvedkommende. Det gør da ikke dine hensigter bedre eller værre om du ser udsendelsen eller ej.
Grunden til jeg ikke vil se det er fordi jeg ville hade at glo på mig selv, det ville være så pinligt for mig. Jeg er virkelig så genert.
Jeg har ikke ondt af denne person, hun er den sejeste kvinde jeg kender og det er sådan hun bliver vist. Men fordi man er sej og virkelig en overlever, så kan der desværre ske ting i ens liv der gør man ikke kan komme ud af det. Sygdomme, dødsfald osv.
Og ja, selvfølgelig er hun et menneske der gerne vil sådan noget, ellers ville jeg da aldrig nogensinde melde hende til. Er du vanvittig
Men det vil betyde alt for hende, så det er det rigtige, jeg skal da bare lade være med at være en tøse-tøs og tag mig lidt sammen.
Anmeld