Nogen der ved noget om deltagelse i tv-programmer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.022 visninger
19 svar
0 synes godt om
2. november 2009

Anonym trådstarter

Jeg har meldt en veninde til noget og jeg blev kontaktet, sendte billeder og nu kommer der nogen der skal snakke med mig og filme mig og området hvor programmet evt skal optages.

Nogen der ved hvor langt det er i processen, om hvor stor chance der er for at vi ryger igennem.
Jeg vil hade at skulle i tv men det det kan gøre for min veninde vil betyde alt i hele verden.

Nogen med erfaringer?

Ano.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

Mca<3

Anonym skriver:

Jeg har meldt en veninde til noget og jeg blev kontaktet, sendte billeder og nu kommer der nogen der skal snakke med mig og filme mig og området hvor programmet evt skal optages.

Nogen der ved hvor langt det er i processen, om hvor stor chance der er for at vi ryger igennem.
Jeg vil hade at skulle i tv men det det kan gøre for min veninde vil betyde alt i hele verden.

Nogen med erfaringer?

Ano.

Hmm nej desværre , for kunne aldrig drømme om at udstille mig selv på tv .

Anmeld

2. november 2009

Nadi

Nej desværre, men det lyder super spændende!
Sig endelig til hvis vi skal begynde at holde udkig i tv

-Nadia

Anmeld

2. november 2009

Anonym trådstarter

Hmm nej desværre , for kunne aldrig drømme om at udstille mig selv på tv .

Nej, det kan jeg godt forstå, det ville jeg heller ikke. Men det her handler heldigvis ikke om at udstille men om at hjælpe og gøre en forskel, så målet helliger midlet og så behøver jeg jo gudskelov ikke se programmet.

Anmeld

2. november 2009

Anonym trådstarter

Nadi skriver:

Nej desværre, men det lyder super spændende!
Sig endelig til hvis vi skal begynde at holde udkig i tv

-Nadia

Uha, tror ikke jeg siger det. har det ikke så heldigt med det, men ved jeg gør en forskel som er uvurderlig, så derfor bliver det sådan og så er det også lidt uventet at vi er s langt.

Anmeld

3. november 2009

Miamaja

jeg tror du vil fortryde hvis du ikke gor det. det kan jeg lidt fornemme

Anmeld

3. november 2009

Heidi.

Anonym skriver:

Nogen med erfaringer?

Ano.

Jeg ville bestemt IKKE bryde mig om det, men hvis jeg i min krop kunne fornemme at jeg var med til at hjælpe en jeg holdt af,... Så ville jeg gøre det

Kh Heidi

Anmeld

3. november 2009

Ox.

Anonym skriver:

Nogen med erfaringer?

Ano.

Min moster og hendes familie var med i "baronessen flytter ind" de kom og filmede dem alle lidt, så gik der et par dage, så blev de ringet op at de var kommet med, og efterfølgende en månedstid hvor de kom og filmede det hele i 3 dage

Anmeld

3. november 2009

Stumpen

Aner intet om det, men vil nu mene at lige meget om man melder sig til et program -om det er for at vise sit vægttab, snakke om børnenes lommepenge, få baronessen til at komme og flytte rundt på møblerme eller hvad det mon måtte være, så vil jeg kalde det at udstille sig på tv...

Jeg kunne ikke selv gøre det, men synes det er dejligt at andre gør, da jeg på den måde kan få inspiration til vægttab eller til hvad jeg skal gøre mht penge når ungerne bliver større osv osv..

Anmeld

3. november 2009

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Aner intet om det, men vil nu mene at lige meget om man melder sig til et program -om det er for at vise sit vægttab, snakke om børnenes lommepenge, få baronessen til at komme og flytte rundt på møblerme eller hvad det mon måtte være, så vil jeg kalde det at udstille sig på tv...

Jeg kunne ikke selv gøre det, men synes det er dejligt at andre gør, da jeg på den måde kan få inspiration til vægttab eller til hvad jeg skal gøre mht penge når ungerne bliver større osv osv..

Men hvis man stiller op på en andens vegne og viser dennes liv og hjælper personen, så fortæller det jo intet om mig, men hjælper et menneske der har brug for det.

Jeg ville ikke stille om med noget af det du nævner, aldrig, men jeg kan simpelthen ikke lade være med at hjælpe mennesker i nød. Om det er på den ene eller anden måde, det er bare sådan jeg er indrettet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.