Ny Covid vaccine til gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2023

Anonym

Savanna skriver:

Åh nej, skal vi nu til denne debat igen?

Trådstarter er helt afklaret med sin beslutning, og det er mere end fint. Men denne debat har en tendens til at blive meget lidt saglige og uden nogen egentlig bliver klogere. Så hvad er formålet?

Sorry, har ikke fulgt med i så mange debatter herinde om corona så var oprigtigt interesseret i, hvordan TS og andre ved, de har fået nerveskader eller nældefeber af coronavaccinen. Det var skam ikke for at genere hverken dig eller andre. Og ja, det er da helt fint TS er afklaret med sin beslutning. Jeg er ligeglad med hendes beslutning - det var blot et ønske om at vide, hvordan man beviser bivirkningerne er pga. corona. Det kunne jo sagtens være, der er kommet ny forskning, der nu kan konstatere dette. Men altså - du behøver jo ikke deltage i debatten, hvis du har set den før

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2023

Savanna

Profilbillede for Savanna
Anonym skriver:

Sorry, har ikke fulgt med i så mange debatter herinde om corona så var oprigtigt interesseret i, hvordan TS og andre ved, de har fået nerveskader eller nældefeber af coronavaccinen. Det var skam ikke for at genere hverken dig eller andre. Og ja, det er da helt fint TS er afklaret med sin beslutning. Jeg er ligeglad med hendes beslutning - det var blot et ønske om at vide, hvordan man beviser bivirkningerne er pga. corona. Det kunne jo sagtens være, der er kommet ny forskning, der nu kan konstatere dette. Men altså - du behøver jo ikke deltage i debatten, hvis du har set den før

Jeg henvendte mig heller ikke direkte til dig, men til trådstarter. Det klogeste havde nok været at scrolle forbi, men synes alligevel det er lidt mærkeligt at starte en debat, når man typisk ikke er åben for andres mening. Hvilket vaccinen mod covid sjældent har lagt op til herinde.

Anmeld Citér

11. september 2023

Anonym

Savanna skriver:

Jeg henvendte mig heller ikke direkte til dig, men til trådstarter. Det klogeste havde nok været at scrolle forbi, men synes alligevel det er lidt mærkeligt at starte en debat, når man typisk ikke er åben for andres mening. Hvilket vaccinen mod covid sjældent har lagt op til herinde.

Åh undskyld . Men ja enig med dig i, at det er lidt sært at lægge noget op, hvis man er så sikker på egen beslutning.

Anmeld Citér

11. september 2023

Anonym

Nej for pokker, skal ikke have noget af det skidt

Anmeld Citér

11. september 2023

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Kan vi ikke stoppe med disse empiriske oplevelser:

"Alle jeg kender der er vaccinerede har fået følgeskader og blev alligevel dødsyge af corona. Og alle os der ikke er vaccinerede har kun været let forkølede en enkelt dag"

Der er ganske enkelt ikke hold i dette. 

Om man vil vaccineres eller ej, er heldigvis op til den enkelte. Kan vi ikke stoppe denne mudderkastning? 

Anmeld Citér

12. september 2023

Savanna

Profilbillede for Savanna
Anonym skriver:

Åh undskyld . Men ja enig med dig i, at det er lidt sært at lægge noget op, hvis man er så sikker på egen beslutning.

Det kan godt være lidt svært at finde rundt i en tråd med mange anonyme. Men ofte ender disse nemlig bare i mudderkast, selvom jeg godt så din kommentar som virkede oprigtig nysgerrighed på andres valg.

Anmeld Citér

12. september 2023

Anonym

Hvordan kan det bevises, at det er vaccinen der er årsagen til nerveskader/nældefeber?

Altså helt fint hvis man ikke vil. Bestemmer man jo helt selv. 

Hvis man får nerveskader, nældefeber eller noget andet i dagene efter at være blevet vaccineret, så er der en høj sandsynlighed for, at det er pga. vaccinen.

Det giver lidt sig selv, ikke?

Anmeld Citér

12. september 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hvorfor er det sært at ville vide andres meninger om et emne på et debatforum?

Anmeld Citér

13. september 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hvis man får nerveskader, nældefeber eller noget andet i dagene efter at være blevet vaccineret, så er der en høj sandsynlighed for, at det er pga. vaccinen.

Det giver lidt sig selv, ikke?

Det giver på ingen måde sig selv...

Anmeld Citér

13. september 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hvorfor er det sært at ville vide andres meninger om et emne på et debatforum?

Det er det da heller ikke. Men det virkede bare som om TS var så sikker i sit valg og ikke nødvendigvis interesseret i at høre om andres valg og holdninger. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.