Skytten0111 skriver:
Hej alle..
Jeg har lige brug for lige at dele min historie med jer, maaske er der andre der har oplevet det samme for nyelig som har lyst til at snakke lidt om det..
Jeg ringede fredag aften til vagtlagen, fordi jeg desvarre var begyndt at blode lidt. den praktiserende lage jeg snakkede med, ville gerne have mig ind til undersogelse. Men da min forlovede og mig saa kom derind ville den lage som var paa vagt ikke undersoge mig.
Saa tog vi hjem igen. Men da jeg saa vaagnede lordagmorgen og saa at der var lidt blod igen, ringede jeg straks til skejbysygehus, som uden tvivl sagde at jeg skulle komme ind med det samme for at blive skannet. det viste sig saa desvarre at vores lille drommebaby var gaaet til.
Jeg skulle ellers til NF skanning paa fredag den 6.11..
Jeg foler at der er noget der bare mangler inden i mig. Jeg troede jo at jeg skulle ind og se den dejligste lille baby leve trygt inde i min mave, men det var der bare ikke...
Jeg er saa ked af det over det, men jeg har det ogsaa saadan at jeg vil forsoge igen snart. -ikke for at erstatte det barn jeg/vi har mistet, men fordi at det er vores onske at faa en lille en og lave vores egen lille familie..
Tak fordi i ville lytte til min historie.
Knus skytten
hej søde!!!
årh jeg føler med dig, jeg har også prøvet at miste lige før jeg skulle til scanning, jeg nåde også at komme til ca uge 11, og jeg kan hører mig selv i det du skriver om hvor hårdt det er osv, jeg begyndte også at blødde lidt og tog til vagtlægen en lørdag som ingenting ville gøre, men sagde jeg skulle kontakte min egen læge mandag, så det blev verdens længste weekend og var bare super bange og ked af det, og da jeg stadig blødte mandag kontaktede jeg egen læge som fik akut tid til mig på sygehuset og da de scannede mig var der sket det frygtlige, vores lille baby var død;-(
de næste døgn var et maridt på sygehus og skrabes og ud og ha taget blødprøver 5 mandage efter inden man fik lov at få det ldt på afstand, var virkelig langt nede, men efter en mdr tid blev vi enige om at forsøge igen og efter ca 3mdr stod jeg igen med en positiv test, og idag er jeg i uge 27 og det hele går super godt,men er stadig meget bange for at miste, men håber på at vi denne gang får vores lille baby, er scannet 3 gange og alle tre gane har alt set fint ud, så det er jo dejligt, så jeg kan ikke sige andet end op på hesten igen og forsøg stille og roligt uden at blive ked af det hvis ikke det lykkedes med det samme;-)
første gang tod det ca 1 år for os, og andengang som sagt 3mdr, så det skal nok lykkes det er jeg sikker på, håber dette kan hjælpe dig lidt;-)og husk på at grunden til at man mister er fordi barnet ikke har udviklet sig ordenligt og derved aldrig var blevet et rigtigr barn, så se fremad og glæd jer til at få en sund og rask baby i stedet;-)knus marie