Har lige mistet mit drommebarn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.813 visninger
21 svar
0 synes godt om
2. november 2009

Skytten0111

Hej alle..

Jeg har lige brug for lige at dele min historie med jer, maaske er der andre der har oplevet det samme for nyelig som har lyst til at snakke lidt om det..

Jeg ringede fredag aften til vagtlagen, fordi jeg desvarre var begyndt at blode lidt. den praktiserende lage jeg snakkede med, ville gerne have mig ind til undersogelse. Men da min forlovede og mig saa kom derind ville den lage som var paa vagt ikke undersoge mig.

Saa tog vi hjem igen. Men da jeg saa vaagnede lordagmorgen og saa at der var lidt blod igen, ringede jeg straks til skejbysygehus, som uden tvivl sagde at jeg skulle komme ind med det samme for at blive skannet. det viste sig saa desvarre at vores lille drommebaby var gaaet til.

Jeg skulle ellers til NF skanning paa fredag den 6.11..

Jeg foler at der er noget der bare mangler inden i mig. Jeg troede jo at jeg skulle ind og se den dejligste lille baby leve trygt inde i min mave, men det var der bare ikke...

Jeg er saa ked af det over det, men jeg har det ogsaa saadan at jeg vil forsoge igen snart. -ikke for at erstatte det barn jeg/vi har mistet, men fordi at det er vores onske at faa en lille en og lave vores egen lille familie..

Tak fordi i ville lytte til min historie.

Knus skytten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

SAL

Skytten0111 skriver:

Hej alle..

Jeg har lige brug for lige at dele min historie med jer, maaske er der andre der har oplevet det samme for nyelig som har lyst til at snakke lidt om det..

Jeg ringede fredag aften til vagtlagen, fordi jeg desvarre var begyndt at blode lidt. den praktiserende lage jeg snakkede med, ville gerne have mig ind til undersogelse. Men da min forlovede og mig saa kom derind ville den lage som var paa vagt ikke undersoge mig.

Saa tog vi hjem igen. Men da jeg saa vaagnede lordagmorgen og saa at der var lidt blod igen, ringede jeg straks til skejbysygehus, som uden tvivl sagde at jeg skulle komme ind med det samme for at blive skannet. det viste sig saa desvarre at vores lille drommebaby var gaaet til.

Jeg foler at der er noget der bare mangler inden i mig. Jeg troede jo at jeg skulle ind og se den dejligste lille baby leve trygt inde i min mave, men det var der bare ikke...

Jeg er saa ked af det over det, men jeg har det ogsaa saadan at jeg vil forsoge igen snart. -ikke for at erstatte det barn jeg/vi har mistet, men fordi at det er vores onske at faa en lille en og lave vores egen lille familie..

Knus skytten

Har ikke oplevet det selv! Men hold da op, hvor jeg føler med dig/jerPuha...Det må være hårdt! Håber I får en masse støtte og opbakning fra jeres venner og familier!

Kh louise

Anmeld

2. november 2009

Unalisa

Har heller ikke oplevet det samme, men hvor kan jeg  alligevel føle med dig

Kæmpe Knusss

Anmeld

2. november 2009

oo

jeg har selv prøvet at miste, så jeg ved hvor ondt det gør jeg kan meget godt genkende følelsen af, at der mangler noget i ens krop, eller at man føler sig alene i sin krop.

jeg håber for jer, at det snart vil lykkes jer at blive gravide igen - ofte siger man jo, at det går stærkt efter en abort

Anmeld

2. november 2009

frk andreasen

hej. jeg føler med jer.. jeg har selv prøvet det. et par dage inden jeg skulle til scanning begynder jeg at bløde. kommer ind og blir scannet og får desværre afvide at den har lagt død i mig i 5 uger.. det var hårdt at få af vide. men vi blev enig om at prøve igen så snart vi kunne 2 mdr efter står jeg med en positiv test i hånden. og jeg er bange lige ind til nf hvor jeg ser bebsen er ok. nu er jeg 20+1 men jeg er stadig nervøs trods det jeg har mærket bebsen siden 12uge..

knus tanja

Anmeld

2. november 2009

Berg

Skytten0111 skriver:

Hej alle..

Knus skytten

Puha, hvor jeg føler med jer.

Jeg har prøvet at abortere i uge 11. Blev scannet i uge 8 hvor jeg så det lille forster med et bankende hjerte. Var selvfølgelig lykkelig. Men begyndte så at småbløde i 11. uge og blev derfor scannet igen. Det lille foster var gået til og jeg måtte igennem en medicinsk abort. Det gjorde vanvittigt ondt i sjælen og jeg fik en depression et lille år efter. Det skal lige siges at det havde taget 1,5 år at blive gravid og jeg blev ikke gravid igen før det var gået endnu 1,5 år efter aborten.

Selvom jeg idag har fået min lille guldklump tænker jeg stadig på det ind imellem. Tænker på hvor gammel han/hun kunne have været osv. Jeg havde heldigvis nogle gode kollegaer som ikke blev trætte af at høre på mit ynk! Det var dejligt.

Anmeld

2. november 2009

FrkC

Pyyyyh hvor skrækkeligt!!

Har ikke selv prøvet det, men kunne forestille mig hvor hårdt det må være.. Jeg føler virkelig med jer!!!

Mange  fra Camilla..

Anmeld

2. november 2009

Nybagt mor

Mangler ord..

- Har ikke prøvet det selv, men føler med jer lige nu hvor I må have det rigtig svært

Knus fra Christine

Anmeld

2. november 2009

Tvilling

Skytten0111 skriver:

Hej alle..

Knus skytten

puha det gør mig SÅ ondt. Dette er min værste frygt.

Anmeld

2. november 2009

dorthemus

Puhh altså, blev helt ked af det da jeg læste dit indlæg  Jeg skal selv til NF om et par uger og det er også det jeg frygter mest af alt...jeg kan sagtens sætte mig ind i at du føler, at du mangler noget indeni.

Jeg sender dig et stort og håber det hjælper bare lidt!

Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.