Hej alle..
Jeg har lige brug for lige at dele min historie med jer, maaske er der andre der har oplevet det samme for nyelig som har lyst til at snakke lidt om det..
Jeg ringede fredag aften til vagtlagen, fordi jeg desvarre var begyndt at blode lidt. den praktiserende lage jeg snakkede med, ville gerne have mig ind til undersogelse. Men da min forlovede og mig saa kom derind ville den lage som var paa vagt ikke undersoge mig.
Saa tog vi hjem igen. Men da jeg saa vaagnede lordagmorgen og saa at der var lidt blod igen, ringede jeg straks til skejbysygehus, som uden tvivl sagde at jeg skulle komme ind med det samme for at blive skannet. det viste sig saa desvarre at vores lille drommebaby var gaaet til.
Jeg skulle ellers til NF skanning paa fredag den 6.11..
Jeg foler at der er noget der bare mangler inden i mig. Jeg troede jo at jeg skulle ind og se den dejligste lille baby leve trygt inde i min mave, men det var der bare ikke...
Jeg er saa ked af det over det, men jeg har det ogsaa saadan at jeg vil forsoge igen snart. -ikke for at erstatte det barn jeg/vi har mistet, men fordi at det er vores onske at faa en lille en og lave vores egen lille familie..
Tak fordi i ville lytte til min historie.
Knus skytten
Anmeld