Er det her ok ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2023

Anonym

Nej det er ikke ok. Han er hendes chef og skal ikke varetage hendes personlige problemer. Det må hun klare med sine venner. Og hun må naturligvis gerne informere ham om at hun har personlige problemer hvis det påvirker hendes arbejde. Men intet andet kommer ham ved. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2023

Anonym

Anonym skriver:

Min mand er chef i en stor virksomhed. 

Han er dygtig og ambitiøs. 

Han har flere kvindelige ansatte under sig . Men der er især en som han omtaler meget hver dag.

Han siger at han fordi han er hendes chef , også skal varetage hendes personlige problemer. 

Hun har en exkæreste som åbenbart ikke er sød ved hende. Og derfor bruger hun og min mand meget tid på at tale sammen . De holder møder kun de 2 og ringer og smser privat. 

Jeg føler det er for meget og er begyndt at blive bekymret. 

Han bliver irriteret på.mig og siger at jeg skal slappe af.

Men han tager nu sin tæf med sig overalt.  Sletter beskeder inden hn fx rækker mig hans tlf ( vi aftalte at jeg måtte se hans tlf hvis jeg spurgte) smser om natten . Og lyver f om opkald.  Sagde at hun havde ringet og så tjekker jeg og det var han der havde ringet til hende.

Han vil og kan ikke ( siger han) droppe kontakt fordi han er hendes chef.

Ser jeg spøgelser?  Og er jeg urimeligt? 

Du er slet ikke urimelig.

- Helt sikkert nogen undervejs, mange mænd tænder helt vildt meget på, at være beskytterne, ham der hjælper denne “smukke mø i nød” 

Jeg ville 100% sige du vil ha de cutter deres “bånd” og han skal sige til hende, han er hans chef og de skal ikke skrive sammen sådan 

Anmeld Citér

1. september 2023

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Min mand er chef i en stor virksomhed. 

Han er dygtig og ambitiøs. 

Han har flere kvindelige ansatte under sig . Men der er især en som han omtaler meget hver dag.

Han siger at han fordi han er hendes chef , også skal varetage hendes personlige problemer. 

Hun har en exkæreste som åbenbart ikke er sød ved hende. Og derfor bruger hun og min mand meget tid på at tale sammen . De holder møder kun de 2 og ringer og smser privat. 

Jeg føler det er for meget og er begyndt at blive bekymret. 

Han bliver irriteret på.mig og siger at jeg skal slappe af.

Men han tager nu sin tæf med sig overalt.  Sletter beskeder inden hn fx rækker mig hans tlf ( vi aftalte at jeg måtte se hans tlf hvis jeg spurgte) smser om natten . Og lyver f om opkald.  Sagde at hun havde ringet og så tjekker jeg og det var han der havde ringet til hende.

Han vil og kan ikke ( siger han) droppe kontakt fordi han er hendes chef.

Ser jeg spøgelser?  Og er jeg urimeligt? 

En chef skal ikke varetage medarbejdernes personlige problemer. Tværtimod vil jeg sige. En chef skal holde en professionel afstand til sine medarbejdere. Og det der er da alt andet end professionelt. Det er lige en tand for meget. 

Anmeld Citér

1. september 2023

Cerenia

Alt hvad du beskriver her tyder desværre på at du ikke kan stole på ham og han er nok desværre utro. Hvorfor ellers lyve, gemme ting for dig og gå i forsvar ved konfrontation? Jeg tænker din mavefornemmelse er spot on her . Stol på dig selv. 

Anmeld Citér

1. september 2023

Sommerfugl_

Cerenia skriver:

Alt hvad du beskriver her tyder desværre på at du ikke kan stole på ham og han er nok desværre utro. Hvorfor ellers lyve, gemme ting for dig og gå i forsvar ved konfrontation? Jeg tænker din mavefornemmelse er spot on her . Stol på dig selv. 

Helt enig, desværre 

Anmeld Citér

1. september 2023

Anonym

IKKE OKAY!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.