Er det her ok ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.624 visninger
15 svar
37 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. september 2023

Anonym trådstarter

Min mand er chef i en stor virksomhed. 

Han er dygtig og ambitiøs. 

Han har flere kvindelige ansatte under sig . Men der er især en som han omtaler meget hver dag.

Han siger at han fordi han er hendes chef , også skal varetage hendes personlige problemer. 

Hun har en exkæreste som åbenbart ikke er sød ved hende. Og derfor bruger hun og min mand meget tid på at tale sammen . De holder møder kun de 2 og ringer og smser privat. 

Jeg føler det er for meget og er begyndt at blive bekymret. 

Han bliver irriteret på.mig og siger at jeg skal slappe af.

Men han tager nu sin tæf med sig overalt.  Sletter beskeder inden hn fx rækker mig hans tlf ( vi aftalte at jeg måtte se hans tlf hvis jeg spurgte) smser om natten . Og lyver f om opkald.  Sagde at hun havde ringet og så tjekker jeg og det var han der havde ringet til hende.

Han vil og kan ikke ( siger han) droppe kontakt fordi han er hendes chef.

Ser jeg spøgelser?  Og er jeg urimeligt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2023

Kontrast

Jeg synes ikke, at du er urimelig. Jeg synes, at det er langt over grænsen med din mand og hans ansatte. Fair nok, at hun har private problemer, men jeg synes, at det virker som om, at han "hjælper" hende langt ud over det rimelige og det med, at han sletter sms'er bryder jeg mig overhovedet ikke om. Hvis han blot var chef og hjalp en ansat ville der ikke være noget at skjule. Og undskyld, hvis jeg gør dig bekymret, men mine alarmklokker ville bimle og bamle, hvis det var min mand.

Anmeld Citér

1. september 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

NEJ det er ikke bare dig. Det der ville være langt over min grænse!

Anmeld Citér

1. september 2023

Cherry__

Det er bestemt ikke okay i min verden. Mine alarmklokker ringer. Synes det er meget mærkeligt han har så meget kontakt til hende og at han sletter beskederne osv. 

Jeg havde ringet direkte til hans ansatte og spurgt hvad det hele går ud på!

Anmeld Citér

1. september 2023

Mom

Profilbillede for Mom

Det er helt urimeligt at han mener, at du skal slappe af. 

Jeg kan ikke forstille mig nogen som helt grund til, at en chef skal snakke, sms´e eller andet med en medarbejder om natten.

Nu er jeg ikke selv voldsomt jaloux, men det der lyder som om, at der er ugler i mosen.

Anmeld Citér

1. september 2023

Savanna

Profilbillede for Savanna

Jeg finder det bekymrende, at I ikke kan snakke om det, og du ikke føler dig hørt. Det må ikke være rart for dig at være i.

Du skal lade være med at bede om at se hans SMSer. Det er falsk tryghed og signalerer mistillid, selvom I har en aftale. 

Anmeld Citér

1. september 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt
Cherry__ skriver:

Det er bestemt ikke okay i min verden. Mine alarmklokker ringer. Synes det er meget mærkeligt han har så meget kontakt til hende og at han sletter beskederne osv. 

Jeg havde ringet direkte til hans ansatte og spurgt hvad det hele går ud på!

Det synes jeg ville være enormt grænseoverskridende adfærd - og en kæmpe ydmygelse af manden, der fremover skal agere i en professionel relation.

TS’s problem og konflikt er med hendes mand, og derfor skal hun løse det med ham. Hans adfærd som chef er helt aparte, uanset om han er utro med kvinden eller ej. Det er absolut hverken acceptabelt eller normalt.

Anmeld Citér

1. september 2023

Kontrast

StortOgSmåt skriver:

Det synes jeg ville være enormt grænseoverskridende adfærd - og en kæmpe ydmygelse af manden, der fremover skal agere i en professionel relation.

TS’s problem og konflikt er med hendes mand, og derfor skal hun løse det med ham. Hans adfærd som chef er helt aparte, uanset om han er utro med kvinden eller ej. Det er absolut hverken acceptabelt eller normalt.

Det er jeg enig i. Selvom hans måde at være chef på I denne sammenhæng er helt hen i vejret, så vil det undergrave hans autoritet og ydmyge ham, hvis hans kone begynder at ringe til hans ansatte for at spørge om de har en affære. Jeg tænker også, at situationen skal løses indenfor ægteskabet og så bør han melde ud, at han ikke kan hjælpe den ansatte yderligere. 

Anmeld Citér

1. september 2023

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Nej slet ikke okay og selvfølgelig kan han da som minimum droppe kontakten i sin fritid

Anmeld Citér

1. september 2023

Kir

Allerede da jeg læste: "Han siger at han fordi han er hendes chef , også skal varetage hendes personlige problemer.", ringede mine alarmklokker. Det er overhovedet ikke hans job, og super uprofessionelt. Sammenlagt med det ellers beskriver, så synes jeg det lyder meget mistænkeligt. Hvor meget han har lavet med hende er jo svært at sige, men han har i hvert fald et upassende forhold til hende hvis det "kun" er sms'er og opkald om private ting. Det ville jeg i hvert fald synes hvis det var min mand eller hvis jeg var hendes kollega. Så nej, synes absolut ikke du er urimelig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.