vil du være ærlig anonym

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2023

Hanspige

Synes faktisk ikke der er andet en snak om hvor hårdt og svært det er at have børn.. hvor mange der ikke vil have børn, hvor mange det fortryder osv osv.. mangler efterhånden lidt positiv snak om skønne børn

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2023

IenFart

Profilbillede for IenFart

Jeg kan ikke genkende at det mest er alt det positive man hører herinde, men det er for mig ganske logisk da folk her oftest deler ting som de vil have input til. Og det har man vel mest på ting som ikke fungerer.

Facebook er nærmest det modsatte. Der søger folk ikke input, men deler ud af hverdagen og som det oftest er med social medier så bliver det ofte lidt rosenrødt og måske ikke helt retvisende for hverdagen.

Ift. de negative så har vi lige som så mange andre dage hvor vi barnet bare gør en tyndslidt og tålmodighed er en by i Rusland. Så er det ikke altid jeg er lige god til at vælge mine kampe, men kommer til at tage alle kampe fordi jeg synes han er skide irriterende.

Da han var helt lille var jeg da også hårdt ramt af en følelse af utilstrækkelighed. Det var svært at være ny far, når man aldrig har haft med spædbørn at gøre. Jeg følte ikke jeg kunne trøste ham godt nok osv osv. Så det har bestemt ikke kun været positivt.

Anmeld Citér

19. august 2023

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Jeg synes meget sjællendt at man hører om, at forældre synes livet med børnene er hårdt eller pis-hamrende-hårdt, og især alenemødrene og FX :

at barnet/børnene tager pusten fra en,

at forældre skælder ud,

at forældre råber,

at barnet/børnene råber

at forældre kommer til at snerre,

at forældre smækker en dør,

at barnet/børnene smækker en dør

at forældrene kæmper en kamp for at få barnet/børnene til at sove

at forældrene efter en kæmpe kamp med at få puttet barnet/børnene i sidste ende hævet stemmen “nej” , “godnat” mm

Jeg synes tit jeg læser og ser de positive opslag både her og på facebook.

jeg tænkte derfor på, om der var nogle der havde lyst til at komme med de “negative” historier. 

det er tilladt at være anonym. 

Nu er jeg kun samværsforælder da begge mine børn bor hos deres fædre så det meste jeg ligger på sociale medier, er oftest positive ting jeg har lavet med dem eller mine niecer. Til gengæld bruger jeg gerne her eller lignende fora til at snakke om de negative ting, for man kan være anonym hvis man har behov for det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.