Anonym skriver:
Jeg plejer at kunne stille mine børns klapvogn i børnehavenskælder, men det er lavet om til at man ikke må stille klapvogne mm dernede mere. Derfor plejer jeg nu at tage den med hjem når jeg har afleveret mine børn og hente den igen inden jeg henter mine børn igen.
Min datter som lige er blevet tre år, bruger den stadig nogle gange når hun får trætte ben.
Hver anden weekend skal mine børn hjem til far, far henter i børnehaven om fredagen.
Men nu ved jeg ikke hvor jeg skal stille klapvognen til når han henter hver anden fredag.
Hvad skal jeg gøre, hvad vil I gøre?
Jeg kan selvfølgelig ikke være hjemme hver anden fredag, så han kan hente den hos mig.
Jeg kan låse den fast og ligge nøglen i deres taske
Jeg kan sige han ikke får klapvogn med
Jeg vil heller ikke kontakte ham hver anden fredag for at høre om han har tager klapvognen med, og så jeg selv låser den op og henter den. Da jeg laver planer når jeg ikke har mime børn, arbejder længe, og nogle gange slet ikke kommer hjem før søndag, og jeg har også kun en nøgle til den cykel lås jeg bruger til låsen.
Nogle gange når klapvognen har stået i børnehavens kælder, har han ikke hentet den når han henter børnen og den har så stået hele weekenden over. Få gange har jeg så ikke fået den med hjem ved aflevering søndag, og sådan er det jo, men jeg vil ikke have klapvognen står låst fast ude foran børnehaven en hel weekend.
jeg har ikke råd til at miste den hvis nogle klipper låsen over eller andet
Hvad ville i gøre?
Men hvis han ikke tager den med, flere gange, hvorfor så lade den stå, for så har han vel ikke vildt meget brug for den.. og hvis behovet er der, må han da have sin egen stående.
Så tag du den med hjem igen.