Temaspisere....andre end mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2009

Honningblomst

guggle skriver:

Lige en lidt sjov sidebemærkning...

Vi har nu spist så meget laks at vores datter på fem, bestiller laks når vi er ude at spise på restaurant. Så kigger de som regel lige en ekstra gang - det er de ikke så vant til at servere som børnemenu :-) Og det er så uanset om det er graved eller ovnbagt....

Hvor godt.... mine unger spiser også sild og sushi, laks osv...og det er jo det gode ved børn, de gør bare det vi gør.

En anden ting er at jeg er så træt af at børnemad på restauranter mange steder er det værste møg...pølser, pomfritter osv...træls..

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

guggle

Nååå jo....... mit tema inden laks var salat -iceberg, tomat, agurk fyldt med feta (helt bestemt slags feta fra fakta, som faktisk er den billigste man kan købe - den er den bedste!!!) og oliven (også nogle helt bestemte oliven købt i netto med hvidløg i midten) GUUUUUFFFFF!!!!!!!!

:-)

Anmeld

2. november 2009

guggle

Eva skriver:

Hvor godt.... mine unger spiser også sild og sushi, laks osv...og det er jo det gode ved børn, de gør bare det vi gør.

En anden ting er at jeg er så træt af at børnemad på restauranter mange steder er det værste møg...pølser, pomfritter osv...træls..

Knus..

Ja er også en af dem der er godt trætte af at de fleste restaranter som udgangspunkt har usunde menuer til børn. Kan godt være at vore forældre ikke tænkte så meget over hvad vi fik af næring, men verden er dog blevet klogere - desværre følger restauranterne ikke helt trop.

Vores yndlings spisested laver dog de samme retter til børnene, bare til halv pris, så top karakter til dem

Anmeld

2. november 2009

Honningblomst

guggle skriver:

Ja er også en af dem der er godt trætte af at de fleste restaranter som udgangspunkt har usunde menuer til børn. Kan godt være at vore forældre ikke tænkte så meget over hvad vi fik af næring, men verden er dog blevet klogere - desværre følger restauranterne ikke helt trop.

Vores yndlings spisested laver dog de samme retter til børnene, bare til halv pris, så top karakter til dem

Tror der er mange steder de gør det...men altså, vi har også måtte købe en stor portion ungerne har delt eller jeg har delt med en af dem.

Jeg tænker også på at det da skal være lækkert også for børn at spise ude...så alt det der junkmad, det holder bare ikke...dejligt jeg ikke er den eneste der har det sådan...

Knus..

Anmeld

2. november 2009

Valle81

Eva skriver:

Tror der er mange steder de gør det...men altså, vi har også måtte købe en stor portion ungerne har delt eller jeg har delt med en af dem.

Jeg tænker også på at det da skal være lækkert også for børn at spise ude...så alt det der junkmad, det holder bare ikke...dejligt jeg ikke er den eneste der har det sådan...

Knus..

Det er du bestemt ikke:0)

Nu er vi ikke dem der har råd til at sådan tage ud og spise på de gode steder, så det bliver til Jensens eller Bones når det er. Men synes det er så evigt irriterende, at man ikke kan købe en lækker bøf med en kartoffel og noget salat til dem, som en børnemenu.

Jensens er nu værst, en tam pizza eller 3 tørre dunser osv.

Men det er også for meget at at købe en voksen portion, for det kan de slet ikke spise

Så her resulterer det tit i, at vi ikke tager ud og spiser:0)

Anmeld

2. november 2009

Tina2

Vi spiser rigtig meget kylling... Elsker det allesammen...

Jeg har altid været vild med fisk, men efter jeg arbejdede på et plejehjem hvor jeg var på arbejde de dage der var fiskedage, så fik jeg bare nok... Så er ret kræsen med det nu DESVÆRRE!!!!

Før ELSKEDE jeg laks, men nu vokser det bare i munden på mig og jeg laver bræklyde, hvis jeg får det

Det skal helst være hvid kogt fisk, det elsker jeg......

Krabbekløer og rejer... LOVE IT!!!! Men fik stafilykokinfektion da jeg var i Asien i 1997, hvilket udløste allergi overfor skaldyr så kan DESVÆRRE ikke tåle det mere, det lukker min hals totalt!!!!

Men kylling og kalkun vil vi rigtig gerne ha her... Desværre er det 100 år siden vi har fået kalkun, for har ikke været muligt for mig at finde det dansk.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.