Temaspisere....andre end mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. november 2009

Honningblomst

Er der andre end mig der temaspiser og hvad er Jeres tema for tiden?

Min er fisk og har været længe...før det var det rejer, så var det røget fisk og nu kører jeg på sild af alle slags, med æg og løg til....nammenam...kan ikke lige se hvad det næste skal være når jeg bliver træt af det her..

Hvad er Jeres?

Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

Valle81

Eva skriver:

Er der andre end mig der temaspiser og hvad er Jeres tema for tiden?

Min er fisk og har været længe...før det var det rejer, så var det røget fisk og nu kører jeg på sild af alle slags, med æg og løg til....nammenam...kan ikke lige se hvad det næste skal være når jeg bliver træt af det her..

Hvad er Jeres?

Knus Eva

Hejsa;0)

Jo jeg kan i perioder også godt være tema-spiser:0)

Lige i tiden skal jeg bare have rugbrødsmadder med oksebryst og perberrodssalat og løgringe. Og helst i store mængder:0)

Christina

Anmeld

2. november 2009

Tynen

Hmm... Går cola og Daim mon an?

Trine - Ikke temaspiser ved måltiderne.. Jeg spiser bare hvad der bliver serveret

Anmeld

2. november 2009

Honningblomst

Valle81 skriver:

Hejsa;0)

Jo jeg kan i perioder også godt være tema-spiser:0)

Lige i tiden skal jeg bare have rugbrødsmadder med oksebryst og perberrodssalat og løgringe. Og helst i store mængder:0)

Christina

Hæhæ...dejligt jeg ikke er alene...og dte lyder altså også lækkert.

En af gangene jeg tabte mig da levede jeg af hamburgerryg på rugbrød med sennep og rødbeder...det blev jeg så lidt træt af efter ½ år..

Knus..

Anmeld

2. november 2009

Honningblomst

Tynen skriver:

Hmm... Går cola og Daim mon an?

Trine - Ikke temaspiser ved måltiderne.. Jeg spiser bare hvad der bliver serveret

Hæhæ....det er også lækkert.Her er det jo kun mig der serverer, så det er jo nemt at holde et tema..

Anmeld

2. november 2009

Valle81

Eva skriver:

Hæhæ...dejligt jeg ikke er alene...og dte lyder altså også lækkert.

En af gangene jeg tabte mig da levede jeg af hamburgerryg på rugbrød med sennep og rødbeder...det blev jeg så lidt træt af efter ½ år..

Knus..

Griner, det var også længe med en tema-spise:0)

Nej ene er du ikke. Jeg får jævnligt flip. Så SKAL jeg bare have Guldkorn, yoghurt med müsli, minifrikadellder på rugbrød, Hjemmelavet dansk alt for "fed" mad med det hele osv:0)

Har lige haft flip med at jeg hver aften inden jeg skulle sove måtte have en glad iskoldt Nesquick.

Min kære kæreste ryster på hovet og siger: Skat du er små tosset:0)

Anmeld

2. november 2009

guggle

Skønt vi ikke er de eneste

Manden og jeg spiser også det samme i perioder.

Her i sommers var det rababergrød og snobrød med børnene :-) Lige for tiden kunne jeg leve af laks (i et fad dækket med hvidvin, fløde, citronskiver og dild ovenpå og så bare i ovnen en times tid) uhmm.... , men prisen på den spise gør så at jeg må styre mit behov, for ikke at springe madbudgetet

Ved ikke hvad det næste bliver...er ikke blevet træt af laks endnu...

Anmeld

2. november 2009

Honningblomst

Valle81 skriver:

Griner, det var også længe med en tema-spise:0)

Nej ene er du ikke. Jeg får jævnligt flip. Så SKAL jeg bare have Guldkorn, yoghurt med müsli, minifrikadellder på rugbrød, Hjemmelavet dansk alt for "fed" mad med det hele osv:0)

Har lige haft flip med at jeg hver aften inden jeg skulle sove måtte have en glad iskoldt Nesquick.

Min kære kæreste ryster på hovet og siger: Skat du er små tosset:0)

Min x syntes også jeg var virkelig underlig....til julefrokost spiste jeg også bare en ting, og han fattede det slet slet ikke, dt madøre..

Anmeld

2. november 2009

Honningblomst

guggle skriver:

Skønt vi ikke er de eneste

Manden og jeg spiser også det samme i perioder.

Her i sommers var det rababergrød og snobrød med børnene :-) Lige for tiden kunne jeg leve af laks (i et fad dækket med hvidvin, fløde, citronskiver og dild ovenpå og så bare i ovnen en times tid) uhmm.... , men prisen på den spise gør så at jeg må styre mit behov, for ikke at springe madbudgetet

Ved ikke hvad det næste bliver...er ikke blevet træt af laks endnu...

Ej, hvor er det bare skønt at du har en mand der er lige sådan... Og laks...det er sørme også bare vildt lækkert...tror skal være mit næste tema...

Anmeld

2. november 2009

guggle

Eva skriver:

Ej, hvor er det bare skønt at du har en mand der er lige sådan... Og laks...det er sørme også bare vildt lækkert...tror skal være mit næste tema...

Lige en lidt sjov sidebemærkning...

Vi har nu spist så meget laks at vores datter på fem, bestiller laks når vi er ude at spise på restaurant. Så kigger de som regel lige en ekstra gang - det er de ikke så vant til at servere som børnemenu :-) Og det er så uanset om det er graved eller ovnbagt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.