Anmelde sort arbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2023

Sprit25

Anonym skriver:

Så synes jeg du skal kigge ud i samfundet. 

Fx service branchen og pleje branchen mangler kritisk folk.

Der er restauranter der ikke kan holde åbnet pga mangel på folk.

Så kan det godt være at du hellere vil sidde på et kontor .Men alle kan klare de 2 fag. 

Faktisk så er mange plejehjem så desperate at de søger ufaglærte.  

Så at sige man ikke vil fordi man har taget en anden uddannelse er snobberi og forkælet.

Vi skal alle yde . Også når det ikke er drømmejobbet. 

Alt andet er netop skide tarveligt !

Alle langt fra arbejde i resturatiobsbranchen. 

Jeg har selv haft min gang i den. 

10 timers vagter, 30 minutters pause til 110 kr i timen. Råben, skrigen, gæster der tror de ALLE komme først. En kok, der er høj på sig selv og måske stoffer. 

Nul. Ikke om mine børn skal ind i den branche 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Dem som jeg kender på KH er alle nogen som går og feder den og "hygger sig" på KH og kun i anførselstegn fordi de samtidig går og brokker sig over at de ikke har nogen penge og det er så synd for dem. Prøv at hør her min ven, du får penge for ikke at lave en sk*d, kom dog igang

Du er med andre ord ikke den samme anonyme, som tidligere skrev, at det snart ikke kan betale sig at arbejde? 

Anmeld Citér

19. juli 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Så kan det godt være at du hellere vil sidde på et kontor .Men alle kan klare de 2 fag. 

Så at sige man ikke vil fordi man har taget en anden uddannelse er snobberi og forkælet.

Nej alle kan IKKE klare de to fag...

Anmeld Citér

19. juli 2023

Anonym

Mor og meget mere skriver:

Du er med andre ord ikke den samme anonyme, som tidligere skrev, at det snart ikke kan betale sig at arbejde? 

Nej det var jeg ikke 

Anmeld Citér

19. juli 2023

Anonym

Sprit25 skriver:

Alle langt fra arbejde i resturatiobsbranchen. 

Jeg har selv haft min gang i den. 

10 timers vagter, 30 minutters pause til 110 kr i timen. Råben, skrigen, gæster der tror de ALLE komme først. En kok, der er høj på sig selv og måske stoffer. 

Nul. Ikke om mine børn skal ind i den branche 

Det var godt nok en voldsom beskrivelse af servicebranchen. Har arbejdet i den i 15 år - flere steder og kan ikke genkende det sorte billede du tegner. Der er en fed dynamik, nej man blir ikk rig. Jeg elskede det. Jo bevares der er excentriske kokke og typer. Men man arbejder der fordi man kan lide livet i den branche og fordi man er drevet af at give folk en god oplevelse. 

man skal ikke vælge job efter hvor rig man blir på penge men efter hvad der giver livsværdi. 

Anmeld Citér

19. juli 2023

Sprit25

Anonym skriver:

Det var godt nok en voldsom beskrivelse af servicebranchen. Har arbejdet i den i 15 år - flere steder og kan ikke genkende det sorte billede du tegner. Der er en fed dynamik, nej man blir ikk rig. Jeg elskede det. Jo bevares der er excentriske kokke og typer. Men man arbejder der fordi man kan lide livet i den branche og fordi man er drevet af at give folk en god oplevelse. 

man skal ikke vælge job efter hvor rig man blir på penge men efter hvad der giver livsværdi. 

Jeg elskede også branchen. Vitterligt. Men jeg har også set skyggesiderne. 

Alle kan ikke være i den branche. Og hvis man skal kunne lide, hvad man laver skal man slet ikke søge ind i branchen, bare for at få et arbejde

Anmeld Citér

20. juli 2023

SANIE89

Profilbillede for SANIE89
Anonym skriver:

Ikke ALLE kan de 2 jobs du nævner. 

Jeg kan feks ikke, da min lænd ikke kan holde til at gå i flere timer og slet ikke bukke sig ned og tage af bordet en hel dag, eller stå let foroverbøjet ind over en seng og vaske en borger mange gange om dagen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.