Greys hvide verden:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2009

Valle81

Henriette72 skriver:

Jeg fik heldigvis heller ikk set "private pratice" i mandags, så jeg aner det heller ikk. Men skal da helt sikkert se dobbelt afsnittet i aften.

Knus Henriette, der også SKULLE se E.R.

Ej du siger noget, det skulle jeg også bare se, og har faktisk fuldt med lige til det sidste:0)

Elsker i det hele taget alle alle de der sygehus/hospitals programmer:0)

Sluger det råt:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

Henriette72

Valle81 skriver:

Ej du siger noget, det skulle jeg også bare se, og har faktisk fuldt med lige til det sidste:0)

Elsker i det hele taget alle alle de der sygehus/hospitals programmer:0)

Sluger det råt:0)

Det gør jeg også, men blev faktisk lidt skuffet over det sidste afsnit af E.R. Sad lidt med følelsen... "Hmm var det det??"

Knus

Anmeld

2. november 2009

Tulle28

Feluca09 skriver:

Stor stor fan af greys hvide verden... Ja i det hele taget medical night om mandagen....

Men er du vimmer jeg blev noget muggen sidste mandag... Efter en fantastisk afsnit af greys som jo endte med a to var ved a dø...  jaaa så afslørede de det fandme i private pratice hvem der var sket hvad med..ved ikke om nogen så det også... det var sku for dårligt...

JA!!! Hvad faen var det?!! Jeg blev godt nok også tosset!

Anmeld

2. november 2009

CarinaSB

uhh nååårh ja det er i aften det kommer .. min hjerne er stadigvæk ikk kommet fra søndag endnu .. så må jeg heller ned og købe en pakke lommeletter .. for jeg stor tuder når det er der .. Per går altid ind på kontoret når han ser det starter

Anmeld

2. november 2009

N&J

Ser det også, men på nettet, så jeg er helt oppe ved hvor amerikanerne er... og uhh hvor er det bare trist..  nå men det kan I jo se når i når frem til det afsnit... der sker bare lige pludselig så meget, så tror den er ved at snart skulle slutte, ellers så kommer der et kæmpe tvist..

Anmeld

2. november 2009

A.

Valle81 skriver:

-Jeg gør selv, i stor stil sammen med alle mine lomeletter. Jeg tuder som en pisket hver eneste gang:0)

Var lige inde for at se hvilket afsnit der kom i aften, da jeg synes jeg havde hørt nogle nævne at det sidste mandag var sæson afslutning:0( Men kan til min store glæde vist se, at det fortsætter i aften:0) Blev så glad, og glæder mig til at sidde foran flimmeren med min dyne og tårerne trillende:0)

Christina, som ELSKER medical night på Kanal 4

elsker også medical night hehe  i aften nåede den kanp nok starte så tudede jeg

Anmeld

2. november 2009

A.

Henriette72 skriver:

Det gør jeg også, men blev faktisk lidt skuffet over det sidste afsnit af E.R. Sad lidt med følelsen... "Hmm var det det??"

Knus

ja sidste afsnit af E.R var bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ dårligt har forventet meget mere

Anmeld

2. november 2009

A.

wow og så lige to afsnit i træk idag..skønt

Anmeld

3. november 2009

Valle81

Jamen, det blev jo hjemme ved mig værre end regnet med. Der var jo tåre oversvømmelse. Jeg tudede med hulk og kunne slet ikke stoppe igen.

Nej jeg var opløst, kunne da slet ikke hænge sammen.

Det ville være helt berettiget hvis noget bare råbte: TUDEFJÆS:0)

Der var jeg tuder allermest, det er næsten altid der til sidst i afsnittet hvor der bliver sagt alle de kloge ord. Der bryder jeg sammen:0)

Puha, sikke en aften med to vidunderlige afsnit:0)

Anmeld

3. november 2009

LauraLW

Puha... jeg er også stor stor fan herhjemme... og efterhånden er kæresten også blevet det. Så herhjemme sad jeg også parat med kleenex.
Fandt en boks med 1., 2. og 3. sæson på bud i kvickly på et tidspunkt, så vi ser faktisk lidt grey hver aften... Kæresten har dog lige været syg, og blev jo NØDT til at se Grey hele weekenden mens han var døende... godt jeg så har set det hele før :-)

Men generelt er vi ret glade for serier herhjemme, CSI, House, Grey, Las Vegas... og ER... elskede den serie! Det sørgeligste afsnit ever er der hvor dr. Green dør... puha. Tuder hver gang jeg ser det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.