Greys hvide verden:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ser i denne serie:0)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.742 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. november 2009

Valle81

-Jeg gør selv, i stor stil sammen med alle mine lomeletter. Jeg tuder som en pisket hver eneste gang:0)

Var lige inde for at se hvilket afsnit der kom i aften, da jeg synes jeg havde hørt nogle nævne at det sidste mandag var sæson afslutning:0( Men kan til min store glæde vist se, at det fortsætter i aften:0) Blev så glad, og glæder mig til at sidde foran flimmeren med min dyne og tårerne trillende:0)

Christina, som ELSKER medical night på Kanal 4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

Leneur

Ja men der er også dømt tudemarie her hos mig. For det er både et dobbeltafsnit i dag og det bliver sørgeligt også.

Anmeld

2. november 2009

Valle81

Leneur skriver:

Ja men der er også dømt tudemarie her hos mig. For det er både et dobbeltafsnit i dag og det bliver sørgeligt også.

Kommer der to afsnit i aften:0)

Ej hvor er det bare himmelsk:0) Men må nok hellere skifte sengetøj inden jeg gør i seng, for der bliver da oversvømmelse:0)

Tror ikke Kleenex er nok, må vist hellere hænge et håndklæde under hver øje, og stikke en Kleenex i hver næsebor:0)

Anmeld

2. november 2009

eirene

Medical night er også min aften foran tv. Så der skal mand og unger bare puttes og holde snitterne fra fjernbetjeningen.

Anmeld

2. november 2009

Tynen

Har stemt "Når jeg falder over det"

Har de første sæsoner på DVD, så hvis jeg lige er i det onde humør kommer de på

Jeg tuder dog ikke over det.. Bruger det mere som "udkoblingsfjernsyn" eller baggrundsstøj

Anmeld

2. november 2009

NaFe

Stor stor fan af greys hvide verden... Ja i det hele taget medical night om mandagen....

Men er du vimmer jeg blev noget muggen sidste mandag... Efter en fantastisk afsnit af greys som jo endte med a to var ved a dø...  jaaa så afslørede de det fandme i private pratice hvem der var sket hvad med..ved ikke om nogen så det også... det var sku for dårligt...

Anmeld

2. november 2009

Valle81

Feluca09 skriver:

Stor stor fan af greys hvide verden... Ja i det hele taget medical night om mandagen....

Men er du vimmer jeg blev noget muggen sidste mandag... Efter en fantastisk afsnit af greys som jo endte med a to var ved a dø...  jaaa så afslørede de det fandme i private pratice hvem der var sket hvad med..ved ikke om nogen så det også... det var sku for dårligt...

Nej det så jeg ikke, så har lidt til gode. Jeg faldt i søvn efter Greys i mandags......

Er så spændt på afsnittet i aften:0)

Anmeld

2. november 2009

Leneur

Feluca09 skriver:

Jo det så jeg også og det var mærkeligt at sidde og se men tror nu nok at vi bliver lidt kede alligevel, selvom vi ved hvad der sker i dag.

Anmeld

2. november 2009

NaFe

Leneur skriver:

Jo det så jeg også og det var mærkeligt at sidde og se men tror nu nok at vi bliver lidt kede alligevel, selvom vi ved hvad der sker i dag.

Ja det jeg også sikker på...

Men sad og så det med min søster og vi var jo helt oppe og køre over afslutningen i grays... Og så afslørede de det bare på sådan en dum måde i private...så blev man lidt skuffet... Meeeen helt sikkert kommer til a tude alligevel i dagens hele to afsnit..smiler

Anmeld

2. november 2009

Henriette72

Feluca09 skriver:

Jeg fik heldigvis heller ikk set "private pratice" i mandags, så jeg aner det heller ikk. Men skal da helt sikkert se dobbelt afsnittet i aften.

Knus Henriette, der også SKULLE se E.R.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.