Tapas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2023

Anonym

StortOgSmåt skriver:

Det er, i fald en jordemoder virkelig har ytret sig således, stadig virkelig langt fra det samme som, at man helt generelt ikke alvorligt fraråder gravide at ryge … 

Det gav så ingen mening det du skrev 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Det giver nu god mening og er helt korrekt. 

Anmeld Citér

10. juni 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Ordstillingen var kringlet, medgiver jeg. Men den er nu god nok. Pointen var: Anekdoten er ikke et argument for, at man ikke generelt på det kraftigste fraråder gravide at ryge.

Anmeld Citér

10. juni 2023

Anonym

StortOgSmåt skriver:

Ordstillingen var kringlet, medgiver jeg. Men den er nu god nok. Pointen var: Anekdoten er ikke et argument for, at man ikke generelt på det kraftigste fraråder gravide at ryge.

Har aldrig påstået andet. Har fortalt min historie det er det eneste jeg har gjort. 

Anmeld Citér

11. juni 2023

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
Anonym skriver:

Jeg ville holde mig fra bløde oste som brie, pate og kødpålæg der ikke er varmebehandlet

Men det er det i Danmark. Så ingen fare

Anmeld Citér

11. juni 2023

CKJ

Profilbillede for CKJ

Du må da spise alt

Anmeld Citér

11. juni 2023

Anonym

Anonym skriver:

Ja og nogen ryger under graviditet uden der sker noget. Alligevel anbefales det ikke

Der er vel en forskel mellem at spise en bøf og ryge

Anmeld Citér

11. juni 2023

Anonym

Men det er det i Danmark. Så ingen fare

Det er da ikke alt pålæg der er varmebehandlet? Og pate indeholder meget a-vitamin og anbefales ikke. Og jeg har set oste, også i Danmark, der er lavet på råmælk. 

Anmeld Citér

11. juni 2023

Anonym

Anonym skriver:

Der er vel en forskel mellem at spise en bøf og ryge

Ja, men begge dele frarådes (altså at spise rødt og råt kød). Jeg påpeger at man ikke kan bruge anekdoter til at sige at det er ok fordi man selv har gjort det uden der er sket noget. 

Anmeld Citér

11. juni 2023

Anonym

Anonym skriver:

Det er da ikke alt pålæg der er varmebehandlet? Og pate indeholder meget a-vitamin og anbefales ikke. Og jeg har set oste, også i Danmark, der er lavet på råmælk. 

Tror bare man kan skabe unødige bekymringer ved, at man absolut ikke må spise en bestemt ting. Men gør hvad du vil

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.