Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
StortOgSmåt skriver: Det er, i fald en jordemoder virkelig har ytret sig således, stadig virkelig langt fra det samme som, at man helt generelt ikke alvorligt fraråder gravide at ryge …
Det er, i fald en jordemoder virkelig har ytret sig således, stadig virkelig langt fra det samme som, at man helt generelt ikke alvorligt fraråder gravide at ryge …
Det gav så ingen mening det du skrev
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Det gav så ingen mening det du skrev
Det giver nu god mening og er helt korrekt.
Ordstillingen var kringlet, medgiver jeg. Men den er nu god nok. Pointen var: Anekdoten er ikke et argument for, at man ikke generelt på det kraftigste fraråder gravide at ryge.
StortOgSmåt skriver: Ordstillingen var kringlet, medgiver jeg. Men den er nu god nok. Pointen var: Anekdoten er ikke et argument for, at man ikke generelt på det kraftigste fraråder gravide at ryge.
Har aldrig påstået andet. Har fortalt min historie det er det eneste jeg har gjort.
Anonym skriver: Jeg ville holde mig fra bløde oste som brie, pate og kødpålæg der ikke er varmebehandlet
Jeg ville holde mig fra bløde oste som brie, pate og kødpålæg der ikke er varmebehandlet
Men det er det i Danmark. Så ingen fare
Du må da spise alt
Anonym skriver: Ja og nogen ryger under graviditet uden der sker noget. Alligevel anbefales det ikke
Ja og nogen ryger under graviditet uden der sker noget. Alligevel anbefales det ikke
Der er vel en forskel mellem at spise en bøf og ryge
Det er da ikke alt pålæg der er varmebehandlet? Og pate indeholder meget a-vitamin og anbefales ikke. Og jeg har set oste, også i Danmark, der er lavet på råmælk.
Anonym skriver: Der er vel en forskel mellem at spise en bøf og ryge
Ja, men begge dele frarådes (altså at spise rødt og råt kød). Jeg påpeger at man ikke kan bruge anekdoter til at sige at det er ok fordi man selv har gjort det uden der er sket noget.
Anonym skriver: Det er da ikke alt pålæg der er varmebehandlet? Og pate indeholder meget a-vitamin og anbefales ikke. Og jeg har set oste, også i Danmark, der er lavet på råmælk.
Tror bare man kan skabe unødige bekymringer ved, at man absolut ikke må spise en bestemt ting. Men gør hvad du vil
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128