Aggresive sælgere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2023

B&J

Står selv i tøj butik og wow der er personen gået langt langt over din grænse ja vi skal sælge mere salg men vi skal godt nok også lytte på kunden så man ved de kommer igen fordi de har fået en super service 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2023

Anonym

Skriv en mail til hovedkontoret med din oplevelse. Hvis det vitterligt er noget de instruerer i, så er det måske meget fint at de får at vide at det virker intimiderende på kunderne. 

Anmeld Citér

18. maj 2023

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Har selv lige prøvet lign. I går. Var ude og spise med en veninde. Vi når lige at få sidste bid mad, så kom de og tog tallerknerne. De kom og spurgte om vi ville have mere og vi bedte om menukortet. Der gik total snak i den og vi skulle liiiige have plads til dessert, men hele 3 gange kom de og spurgte om vi havde besluttet os. Vi havde ikke engang fået åbnet menukortet. Til sidst sagde vi, at vi nok skal give tegn hvis vi var klar. Pisse irriterrende

Anmeld Citér

18. maj 2023

Anonym

Anonym skriver:

Okay, jeg vil gerne starte med at sige, at jeg ved godt, de her personer bare gør deres job. 

Men jeg synes, det er SÅ ubehageligt, når man køber noget i en fysisk butik, og sælgeren hele tiden forsøger at pådutte en mere og mere. Eksempel fra Change-undertøjsbutik den anden dag: 

Jeg står i prøverummet og prøver BH'er, som jeg selv har fundet, efter jeg sagde nej tak til hjælp.

Salgsassistent: Hvordan går det? Passer det?

Mig: Ja, det passer fint, tak. 

Salgsassistent: Dejligt. Skal jeg ikke finde dig nogle flere BH'er at prøve? Og matchende trusser?

Mig: Nej tak, jeg har det, jeg har brug for.

Salgsassistent: Hvad størrelse trusser bruger du? Jeg finder dig lige nogle, der matcher. Vi har tilbud på undertøjssæt. 

Mig: Nej tak, jeg skal ikke købe trusser i dag. Jeg har styr på det.

Salgsassistent: Men vi har tilbud på trusser.

Mig: Ja, men jeg vil ikke købe trusser i dag. Bare BH'er.

Senere ved kassen: 

Samme salgsassistent: Skal du slet ikke have trusser? Jeg kunne lave et bedre tilbud, hvis du også køber trusser. 

Mig: Ellers tak, ikke i dag.

Salgsassistent: Jamen bruger du ikke vores trusser? 

Mig: Kun BH'erne i dag, tak. Hvor meget bliver det?

Salgsassistent: Skal du ikke have en vaskepose med så?

ARGH. Jeg foretrækker fysiske butikker, fordi mine bryster er mærkeligt formet, og det er rart at prøve på, men næste gang bliver det sgu online. 

Bare lige et surt opstød herfra, beklager

Har prøvet akkurat det samme, pudsigt nok også i change.... jeg var med min 17 år datter., som skulle have ny bh. hvor sælger blev VED som overstånende

Hun ønskede ingen hjælp. Vidste hvad hun gik efter, og skulle prøve for at sikre sig den sad ok....

Det ender dog med at sælger VADER ind til hende, uden at spørge og efterlader forhæng halvt hevet fra....med 2 hankøn i butikken (kort før valentin). 

Jeg nåede ikke at reagere inden min datter selv MEGET HØJ OG BESTEMT bad hende om at fise ud.... 

Plus et par andre meget lidt pæne gloser....og ingen køb....

Jeg indgav en klage, hørt INTET fra dem....

Jeg er selv tidl. Sælger og er rystet over hvor grænseoverskridende, respektløs og uprofessionel man vil være for at sælge noget...

Anmeld Citér

18. maj 2023

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Okay, jeg vil gerne starte med at sige, at jeg ved godt, de her personer bare gør deres job. 

Men jeg synes, det er SÅ ubehageligt, når man køber noget i en fysisk butik, og sælgeren hele tiden forsøger at pådutte en mere og mere. Eksempel fra Change-undertøjsbutik den anden dag: 

Jeg står i prøverummet og prøver BH'er, som jeg selv har fundet, efter jeg sagde nej tak til hjælp.

Salgsassistent: Hvordan går det? Passer det?

Mig: Ja, det passer fint, tak. 

Salgsassistent: Dejligt. Skal jeg ikke finde dig nogle flere BH'er at prøve? Og matchende trusser?

Mig: Nej tak, jeg har det, jeg har brug for.

Salgsassistent: Hvad størrelse trusser bruger du? Jeg finder dig lige nogle, der matcher. Vi har tilbud på undertøjssæt. 

Mig: Nej tak, jeg skal ikke købe trusser i dag. Jeg har styr på det.

Salgsassistent: Men vi har tilbud på trusser.

Mig: Ja, men jeg vil ikke købe trusser i dag. Bare BH'er.

Senere ved kassen: 

Samme salgsassistent: Skal du slet ikke have trusser? Jeg kunne lave et bedre tilbud, hvis du også køber trusser. 

Mig: Ellers tak, ikke i dag.

Salgsassistent: Jamen bruger du ikke vores trusser? 

Mig: Kun BH'erne i dag, tak. Hvor meget bliver det?

Salgsassistent: Skal du ikke have en vaskepose med så?

ARGH. Jeg foretrækker fysiske butikker, fordi mine bryster er mærkeligt formet, og det er rart at prøve på, men næste gang bliver det sgu online. 

Bare lige et surt opstød herfra, beklager

Har lige selv været i Change og fået samme behandling. Så det er vidst kæden den er galt med.

Når jeg står oppe ved kassen og de forsøger at pådutte mig alt muligt mersalg eller klub medlemskab. Plejer jeg bare at sige “nej tak, jeg  vil bare gerne have lov til at betale hvis det er muligt”. Så plejer de at stoppe. 
men change var alligevel det værste jeg har oplevet. 

Anmeld Citér

19. maj 2023

CamillaS

Profilbillede for CamillaS

Har prøvet noget lignende i Femilet i Viborg, kan oplyse dig om at de har mange forskellige slags trusser også sømløse ekspedienten stoppede først da jeg lettere irriteret snerrede “ Jeg bruger ikke trusser” pisse irriterende opførsel 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.