Anonym skriver:
Okay, jeg vil gerne starte med at sige, at jeg ved godt, de her personer bare gør deres job.
Men jeg synes, det er SÅ ubehageligt, når man køber noget i en fysisk butik, og sælgeren hele tiden forsøger at pådutte en mere og mere. Eksempel fra Change-undertøjsbutik den anden dag:
Jeg står i prøverummet og prøver BH'er, som jeg selv har fundet, efter jeg sagde nej tak til hjælp.
Salgsassistent: Hvordan går det? Passer det?
Mig: Ja, det passer fint, tak.
Salgsassistent: Dejligt. Skal jeg ikke finde dig nogle flere BH'er at prøve? Og matchende trusser?
Mig: Nej tak, jeg har det, jeg har brug for.
Salgsassistent: Hvad størrelse trusser bruger du? Jeg finder dig lige nogle, der matcher. Vi har tilbud på undertøjssæt.
Mig: Nej tak, jeg skal ikke købe trusser i dag. Jeg har styr på det.
Salgsassistent: Men vi har tilbud på trusser.
Mig: Ja, men jeg vil ikke købe trusser i dag. Bare BH'er.
Senere ved kassen:
Samme salgsassistent: Skal du slet ikke have trusser? Jeg kunne lave et bedre tilbud, hvis du også køber trusser.
Mig: Ellers tak, ikke i dag.
Salgsassistent: Jamen bruger du ikke vores trusser?
Mig: Kun BH'erne i dag, tak. Hvor meget bliver det?
Salgsassistent: Skal du ikke have en vaskepose med så?
ARGH. Jeg foretrækker fysiske butikker, fordi mine bryster er mærkeligt formet, og det er rart at prøve på, men næste gang bliver det sgu online.
Bare lige et surt opstød herfra, beklager 
Har prøvet akkurat det samme, pudsigt nok også i change.... jeg var med min 17 år datter., som skulle have ny bh. hvor sælger blev VED som overstånende
Hun ønskede ingen hjælp. Vidste hvad hun gik efter, og skulle prøve for at sikre sig den sad ok....
Det ender dog med at sælger VADER ind til hende, uden at spørge og efterlader forhæng halvt hevet fra....med 2 hankøn i butikken (kort før valentin).
Jeg nåede ikke at reagere inden min datter selv MEGET HØJ OG BESTEMT bad hende om at fise ud....
Plus et par andre meget lidt pæne gloser....og ingen køb....
Jeg indgav en klage, hørt INTET fra dem....
Jeg er selv tidl. Sælger og er rystet over hvor grænseoverskridende, respektløs og uprofessionel man vil være for at sælge noget...