Første mors dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2023

Anonym

Tin skriver:

Min mand har aldrig og kommer heller aldrig til, at købe mors dags gave til mig. Vi har fem børn. 

Og det er fordi, at jeg IKKE er hans mor

Da ungerne blev ældre, har de selv lavet eller købt gave. Nogle går sammen og køber (de er nu fra 15 år til 28 år), andre laver noget, og nogle gange bliver det en hilsen over sms - men jeg påskønner alle deres påfund, og ville faktisk finde de underligt hvis gaven kom fra min mand - også da ungerne var små, og slet ikke kunne forstå hvad det handlede om.

Jeg har aldrig og kommer aldrig til, at købe fars dags gave til min mand.

Det giver bare mere mening (i min hjerne), at det kommer fra ungerne selv, når og hvis de har lyst. Men sådan gør vi jo alle tingene på hver vores måde

Ej den opfattelse har jeg aldrig haft. Jeg sender også beskeder til mine søstre og veninder og ønsker dem tillykke på mors dag. Troede ikke dagen gik ud på en egen mor men alle mødre. Jeg sender da også blomster til min bedste veninde på mordsag og omvendt. Jeg havde en opfattelse af det er alle mødre som skal fejres og ikke kun min mor. Min mand giver mig gaver fordi jeg er mor til 5 af hans børn og vi har været sammen i 23 år vores ældste er 22 og yngste er 15.  Men ja vi har vel allesammen hver vores måde at gøre tingene på.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Jeg kan ikke forestille mig, at hverken han eller jeg husker det. Det siger mig ikke rigtig noget. Hverken mors eller fars, Valentines eller lignende. Jeg mærker masser af kærlighed og anerkendelse i hverdagen - jeg ville faktisk synes at det var lidt “småskørt” hvis han pludselig kom med tegninger og blomster på en bestemt dato

Anmeld Citér

10. maj 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ej den opfattelse har jeg aldrig haft. Jeg sender også beskeder til mine søstre og veninder og ønsker dem tillykke på mors dag. Troede ikke dagen gik ud på en egen mor men alle mødre. Jeg sender da også blomster til min bedste veninde på mordsag og omvendt. Jeg havde en opfattelse af det er alle mødre som skal fejres og ikke kun min mor. Min mand giver mig gaver fordi jeg er mor til 5 af hans børn og vi har været sammen i 23 år vores ældste er 22 og yngste er 15.  Men ja vi har vel allesammen hver vores måde at gøre tingene på.

Det er præcis sådan jeg tænker også. 

Anmeld Citér

10. maj 2023

McK

Profilbillede for McK

Min mand sørger for noget til sin egen mor på mors dag. Jeg er jo ikke hans mor. 

Anmeld Citér

10. maj 2023

Anonym trådstarter

McK skriver:

Min mand sørger for noget til sin egen mor på mors dag. Jeg er jo ikke hans mor. 

Kan godt følge ham/jer. Men samtidig - skal enhver mor ikke fejres? Jeg mener, du er jo mor til hans børn

Anmeld Citér

10. maj 2023

McK

Profilbillede for McK
Anonym skriver:

Kan godt følge ham/jer. Men samtidig - skal enhver mor ikke fejres? Jeg mener, du er jo mor til hans børn

Jo jo men det gør mine børn jo (nogle gange) ��

Anmeld Citér

10. maj 2023

My1234

Jeg håber sådan at jeg får en mælkebøttebuket, som min mand har hjulpet mine børn med at plukke

Anmeld Citér

10. maj 2023

MillyMy

Profilbillede for MillyMy
Anonym skriver:

Mors dag er på søndag, og det er min første mors dag som nogens mor! Er spændt på om min mand finder på en overraskelse .. Det fik mig til at tænke - husker din mand en mors dags gave fra jeres baby? Fik I en gave på jeres første mors dag?

Den bedste mors dag var faktisk min første som mor

Jeg var alene med min datter, da hun er donorbarn, så en veninde havde købt en lille blomst til mig. Det syntes jeg var ret sødt.

Jeg kan egentlig godt li traditionen, og giver min kæreste en gave sammen med børnene. Men så ville jeg også blive skuffet hvis jeg ikke selv fik noget

Anmeld Citér

10. maj 2023

Soonmom

Ingen af os går op i det, heldigvis for så skal jeg ikke finde på noget på fars dag heller

Anmeld Citér

10. maj 2023

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Mors dag er på søndag, og det er min første mors dag som nogens mor! Er spændt på om min mand finder på en overraskelse .. Det fik mig til at tænke - husker din mand en mors dags gave fra jeres baby? Fik I en gave på jeres første mors dag?

Nej, det har vi aldrig holdt. Heller ikke fars dag eller valentine.

hvis du gerne vil holde det er det måske en god ide at fortælle ham det så det ikke ender i skuffede forventninger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.