BAE skriver:
Hvorfor er din mand irriteret over at hun ikke fandt en mand? Skulle hun bare finde en tilfældig og være i forhold med ham?
Det er sku da ikke hans beslutning hvad hans mor skal med sit kærlighedsliv.. Sku da en mærkelig mening.
Der er da mange der snakker med deres forældre (også om bare små ting) flere gange om ugen.
Ikke alle sidder på gulvet og leger. Hvad med at tage hende med på en gå tur, til legeplads? Lave noget kreativt?
Hun har jo sikkert bare brug for selskabet.
Dårlig undskyldning? Det behøver det da bestemt ikke at være.
hej og tak for dit svar.
Som jeg har besvaret på de andre svar fra folk, så ligger der naturligvis en større historik bag min kærestes irritation. Kort svar er; hun har taget en decideret beslutning om at leve alene for at 'skåne' min kæreste for mænd ind og ud af sit liv. Men konsekvensen af dette nu her så mange mange år efter er, at hun har levet alene længe.
1) hun er blevet en enspænder og alt skal være på hendes måde (ingen siger nogensinde fra når man er alene) ...
2) nu vil hun bare have 'igen' for den alene tid som hendes søn var årsag til... så nu skal han stå til rådighed med daglige 2-3 beskeder, opkald etc. - det er han irriteret over..og det e bare en ting som er blevet forstærket med hendes alder.
ja, selvfølgelig skal man tale med sine forældre -værdsætter jeg virkelig også med min egen mor..., men dagligt (flere gange) føler hverken jeg eller min kæreste for.. det er for meget op ad bakke 
Du har ret med noget aktivitet, det skal jeg have skruet op for når vi ses.. så sker der nemlig lidt noget andet end bare at sidde 'stille' og nu er vejret jo heldigvis godt på vej til en masse udendørs aktiviteter.. bare kom igang svigermor 
Anmeld
Citér