Er rigtig ked af at høre at din far er død... jeg syntes at du skal kontakte det bedmandsfirma som din søster arrangere begravelsen igennem og bede dem om en oversigt, det er rigtig dyrt at betale for en begravelse, dog kan det gøres langt billigere og det er endnu dyrere hvis din far ikke var medlem af folkekirken, og så tage en beslutning om du vil bidrage til begravelsen eller slet ikke ønsker at have noget som helst med den at gøre. Da min fars forældre døde ville den ene af hans søstre heller ikke punge ud, så det gik så meget ud over deres forhold at de aldrig taler sammen mere, og det vil jeg da ikke ønske for nogen. Jeg tror du er nødt til at se på hvor du er nu og på hvilket forhold du ønsker at have til din søster fremover. Din fars handlinger, uanset hvor fejlagtige de har været, så er han stadig din far og jeg tænker at du skal mere tænke på hvad du har brug for for at komme videre, det at komme med til en begravelse er for nogle en god måde at få en "afslutning" på, for andre er det slet ikke en mulighed. jeg syntes du skal tænke på dig selv og på hvilket menneske du vil være i fremtiden, for uanset hvad andre siger til dig og om dig så handler det næsten altid om dem selv og ikke dig.
Knuz fra Jane
Anmeld