familie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. november 2009

Anonym trådstarter

hejsa

jeg her lige høre at min søsster her kun lave min se min far op til at skulle død han her ikke vil mig og min mand i ca 2 år og nu vil min søsser have jeg skal betalt for han kom i jord ja halloo hvor der kun der for jeg skulle se  min far så jeg skulle hjælp med at betale ??? og når ikke at snakkes med ham for han død

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2009

Unalisa

det gøre mig ondt at din far er død.

kæmpe knus

Anmeld

1. november 2009

Anonym trådstarter

Limya skriver:

det gøre mig ondt at din far er død.

kæmpe knus

hejsa

tak ja det gør ondt når en søster så pis en op of ned af ryg

Anmeld

1. november 2009

qp

Anonym skriver:

hejsa

jeg her lige høre at min søsster her kun lave min se min far op til at skulle død han her ikke vil mig og min mand i ca 2 år og nu vil min søsser have jeg skal betalt for han kom i jord ja halloo hvor der kun der for jeg skulle se  min far så jeg skulle hjælp med at betale ??? og når ikke at snakkes med ham for han død

Kondulerer mht din far, det må være frygteligt - håber du kommer igennem det på bedst mulig vis.

Meeen resten fatter jeg ik så meget af?

Anmeld

1. november 2009

Tina2

Ked af at høre din far er død... Men forstår desværre heller ikke hvad resten handler om....

Anmeld

1. november 2009

Muffinmus

Kondolerer også, hårdt at miste en far.....

Forstår heller ikke dit indlæg desværre...gætter mig lidt frem.

Men kan forstå på det hele din søster har kontatet dig for at få dig til at betale begravelsen....DEen skal i vel være fælles om at betale eller søge om tilskud, om hvis i er eneste og nærmeste efterkommerne af ham??

Anmeld

1. november 2009

Honningblomst

Jeg synes du skal betale og så slippe al den strid og ballade og så sætte et punktum der....har han ikke nogle penge til det også og hvis ikke, så mener jeg man kan få det meste betalt af kommunen.

Så jeg ville gøre det og undgå mindst mulig ballade som bare kan fortsætte endnu mere...livet er for kort til det.

Knus..

Anmeld

1. november 2009

Anonym trådstarter

Tina2 skriver:

Ked af at høre din far er død... Men forstår desværre heller ikke hvad resten handler om....

hejsa

min søster vil have jeg skal betalt 7000 kr for han kan bliv  begravlse og jeg her ikke se når med pris på så hun kan jo godt sige at det bliv 7000 kr til være og det så kun bliv 3000 kr

og jeg her ikke snakkes med min far for han kun ikke sige når han lå på sygehus og være gang jeg ring til ham sige han at jeg ikke være han datter mere

Anmeld

1. november 2009

Tina2

Anonym skriver:

hejsa

min søster vil have jeg skal betalt 7000 kr for han kan bliv  begravlse og jeg her ikke se når med pris på så hun kan jo godt sige at det bliv 7000 kr til være og det så kun bliv 3000 kr

og jeg her ikke snakkes med min far for han kun ikke sige når han lå på sygehus og være gang jeg ring til ham sige han at jeg ikke være han datter mere

Men hvorfor vil hun ikke betale halvdelen og hvorfor havde du sådan et forhold til din far at han kunne finde på at sige du ikke var hans datter? Havde du ikke noget godt forhold til din far?

Anmeld

1. november 2009

Anonym trådstarter

Tina2 skriver:

Men hvorfor vil hun ikke betale halvdelen og hvorfor havde du sådan et forhold til din far at han kunne finde på at sige du ikke var hans datter? Havde du ikke noget godt forhold til din far?

hejsa

han her kun se et lys i min lillesøster og min mor og far kun lige min lillesøster exmand og fordi jeg her fødseldag 5 dag før min mor død og han vil ikke have jeg hold fødseldag op til hvor min mor død dag nej men min storsøster her fødseldag 9 dag før mig så jeg vil hold min den 23 og min mor død den 26

og p.s jeg her alt tid være familie sort får

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.