Jeg ville stille mig kritisk over for hans begrundelse for at sidde på dødsgangen. Én ting er, at han sidder der, det er faktuelt bevist (i form af, at hun sender brevene dertil og han svarer). Så dét kan hun regne med. Men årsagen kan hun simpelthen ikke regne med, uden at se papirer på det, hvilket hun nok ikke får.
Altså ville jeg ikke kunne stole på en sådan forklaring/"undskyldning".
Jeg kan ikke se, hvad hun vil med den relation, eller hvordan den er opstået. Jeg forestiller mig, at det må være en, som har været fremme i nogle medier. Hun har måske fået vækket en form for følelser, og derefter skrevet til ham. Herefter svarer han (fordi det gør de fleste indsatte, da det giver dem enormt meget at mærke, at de trods deres grumme forbrydelser, kan feje benene væk under andre udenfor fængslet). De har et vist greb om disse personer; som regel kvinder. Det er uhyggeligt, at kvinder drages af disse forbryderen, og det ved de- de får mange breve.
Når det så er sagt, så tvivler jeg på, denne relation helt random er opstået med en mand i USA på dødsgangen, fordi hun vil gøre noget godt for en indsat f.ek.s. For så kan hun sagtnes være frivillig i et fængsel i DK, f.ek.s kvindefængslet på vestsjælland.
Anmeld
Citér