Hvad laver I om aftenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

Vi sidder i sofaen og hyggesnakker. Vi taler utrolig meget sammen. Vender stort og småt. Vi går altid i bad om aftenen og har altid gjort det sammen.  
Tit lægger vi os også tidligt ind, så er der tid til ekstra voksenhygge, massage m.m. 

I weekenderne sidder vi gerne længe ved bordet og taler og drikker et glas vin eller to. Ofte er vi sammen med vennepar i weekenderne, hvor vi laver mad sammen, spiller spil m.m. 

er i sammen HVER aften og sidder talere sammen i sofaen og går derefter i bad, tidligt i seng og har voksenhygge. Hver aften?  

Har I aldrig brug for at være sammen med nogle venner alene eller gå til en hobby/sport eller noget uden den anden?

tror jeg ville få kuk hvis jeg sku sidde i sofaen med min mand hver aften og ikke engang kunne tage et bad alene engang imellem   

Men synes samtidigt også det er lidt sødt. Og fedt at det fungerer for jer. Det er formentligt sådan et ægteskab der kommer til at vare evigt, hvilket er lidt misundelsesværdigt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2023

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Laver ikk en skid. Gid jeg gjorde. Har 0 energi når barnet er puttet fordi jeg stort set er alene med mit barn. Så er der ikke meget krudt tilbage når han er lagt.

hvad lavede du før du fik barn? Er der ikke noget af det du kan lave? 

Anmeld Citér

12. marts 2023

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg har lige lært og strikke så jeg strikker karklude. Spiller på min telefon. Primært ludo osv. Ellers ser vi Netflix og bare hygger.

Anmeld Citér

12. marts 2023

CKJ

Profilbillede for CKJ

Vi ser serie. Slapper af. Vi er begge ret trætte. Vi slapper begge godt af I ikke at have store forventninger til hinanden. Og jeg keder mig aldrig i mit eget selskab  kan du ikke nyde roen? 

Anmeld Citér

12. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

er i sammen HVER aften og sidder talere sammen i sofaen og går derefter i bad, tidligt i seng og har voksenhygge. Hver aften?  

Har I aldrig brug for at være sammen med nogle venner alene eller gå til en hobby/sport eller noget uden den anden?

tror jeg ville få kuk hvis jeg sku sidde i sofaen med min mand hver aften og ikke engang kunne tage et bad alene engang imellem   

Men synes samtidigt også det er lidt sødt. Og fedt at det fungerer for jer. Det er formentligt sådan et ægteskab der kommer til at vare evigt, hvilket er lidt misundelsesværdigt.

Tja... Vi er nok lidt underlige.

Men jo, jeg går til en sport 2 gange om ugen, men "ritualet" er det samme. Vi kan godt finde på at hygge og lægge et puslespil, hvis vi synes tiden er til det. 

Og det er heller ikke HVER aften at vi går tidligt i seng. Men det er hyggeligt når vi gør. 

Det er faktisk ret sjældent vi er ude hver for sig - så er det mest eftermiddag og en sjælden gang i weekenderne. Ellers er vi primært sammen med vores vennepar. 

Vi har altid været relativt hængt op. Min mand kører kl. 6 om morgenen og er hjemme 17.30 og jeg afleverede 3 børn om morgenen og var ca. hjemme med børnene igen ved 15.30-tiden, da de var helt små. Vi har ingen forældre i nærheden - det er en rejse hver gang vi skal ses med dem. Så der er ikke lige en bedsteforælder der kan hente hvis "lokummet" brænder eller en bedsteforælder der lige inviterer på aftensmad i en hektisk uge. 

Derfor tror jeg vi indrettede os sådan da børnene var små. Nu har vi et par teenagere, der "fylder" på en anden måde og sommetider går senere i seng end os. Men derfor er det bare hyggeligt stadig at have den tid sammen.

Anmeld Citér

12. marts 2023

Carina:-)

Rydder op , arbejder , ses med venner , og er  sammen med de store - når de små.sover. 

Men arbejder altid flere timer hver aften- for ellers ville jeg ikke se mine børn. Hvis jeg kun passede mit arbejde i dagtimerne. 

Så det er 1 prioritering- og så fyldes der op med andre ting her og der.

Og det samme for min mand. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.