Jeg tog min nuværende lejlighed i hast, for at redde min økonomi, da min gamle lejlighed var blevet for dyr pga prisstigningerne, er alene med mine 2 børn, og det var meningen at min ældste på 20 skulle flytte hjemmefra her i foråret, derfor tænkte jeg en 2 værelses på 70 kvadratmeter, kunne vi godt i nogle år, når der ikke var så længe til, at det blev lilleprutten på snart 4 år og mor her, så hun fik værelset og jeg stuen, men nu har min den store ændret mening, han vil blive hjemme så længe han kan, og jeg bliver vanvittig af, at skal gå i seng kl.19 da min lille datter jo sover med mig i stuen.
Og så er der det, at jeg som i overhovedet ikke føler mig hjemme her, har rykket rundt en del gange de 3 måneder vi har boet her, men intet virker, er bare rastløs, overstående gør ikke boligsituationen nemmere, men selvfølgelig skal han blive boende så længe han vil ..næsten da, hvis bare han havde vidst det inden vi flyttede, for så havde jeg ikke taget denne bolig.
Har ikke råd til at flytte det næste års tid
Har i nogle gode råd hvordan jeg kan få dette til at blive et fungerende hjem for alle?
Anmeld
Citér