Anonym skriver:
De kunne se det på ultralydscanningen, så fik jeg foretaget en biopsi, som viste kræftceller. Derefter skulle jeg opereres og skjoldbruskkirtel blev sendt til nærmere undersøgelse som også viste struma. Jeg ved ikke helt hvorfor jeh ikke måtte bevæge nakken men det gør også ondt når jeg prøver på at bevæge den, mit råd er at du skal finde en god pude fordi det er behageligt med en høj pude efter sådan en opereration. Og arret skal holdes varmt fik jeg afvide så det ikke bliver hårdt I fremtiden, men jeg ved ikke om det er alle der har det på samme måde efter sådan en operation men bliver hurtigt udmattet og træt, det kan være fordi jeg kun har en halv skjoldbruskkirtel..
På trods af jeg kun er 22, valgte de at tage halvdelen af skjoldbruskkirtel så jeg ikke skulle leve på medicin I sådan en ung alder. For sådan en sygdom kan komme igen der er en chance men så må jeg tage det som det kommer.
Håber på du klarer den!!
Smerteene er ikke så slemme som man tror, smertestillende medicin kan godt tage det. Jeg valgtr at være på smertestillende I 4 dage kun da jeg ikke vil vænne min krop til at tage smertestillende kunne godt klarer smerterne
Ej virklig godt, at de opdagede det, I tide, til at ku gøre noget ved det!!
Ved mig tager de hele venstre halvdel, plus noget af højre. Lægen fik det til at lyde som om, at det slet ik burde være et problem, da det der blir tilbage, bare overtager funktionen.. Så nu ka jeg da godt tænke, at det måske er lige optimistisk nok, at tro, man er helt klar og fuldt tilbage, efter 14 dage!
Er du tilbage i arbejde igen? Hvis ja, hva laver du så til dagligt? Ka du køre bil osv igen?
Han sagde det er en god ide, at masserge området omkring aret, da det hjælper på blodcirkulationen. Ka huske jeg fik det samme at vide, omkring mit ar, da jeg havde fået aks.
Har du bare ku spise normalt mad efter operationen? Tænker i de første par dage efter
På en måde rart, at vide, at man ik er den eneste, der står med de her oplevelser!
Og igen tak, fordi du har startet på alle mine spørgsmål! Vh Stine