Ville det se dumt ud (indretning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2023

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Hvis i har plads til den. Så synes jeg at det er mega smart.

Ja vi har "masser" af plads til den.

Så nu tog jeg chancen og købte den. Så må vi se om iden virker, i virkeligheden.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2023

Anonym trådstarter

Panther skriver:

Generelt ville jeg ikke have opbevaring direkte over wc’et (alt afhængigt af hvad der opbevares) grundet fæcespartikler.

Planen er, at der skal stå toiletpapir på hylderne.

Solcremer og, cremer og extra shampo, balsam osv i overskabe.

Jeg har som en anden også skriver, hørt at det er en myte.

Lige pt hænger vores gamle væghængte puslebord over wc'et, som indeholder løst og fast, som endelig heller ikke rigtig bliver brugt længer. Så forhåbentlig kan det bruges

Anmeld Citér

19. februar 2023

Anonym trådstarter

Pb18 skriver:

Jeg tror at jeg ville finde et almindeligt overskab uden rammen nedenunder. Så kan man selv styre højde mm. Også fordi jeg tænker at rengøring bag toilettet vil blive lidt bøvlet. 

Kan man komme til at åbne cisternen med den højde det har? 

Jeg har kigget på forskellige overskabe, og har ikke rigtig fundet et, som jeg har kunnet lidt. Og det her er en nu og her løsning, fordi jeg ikke gider se på det gamle væghængte puslebord.

Håbet er, at vi indenfor et par år  kan få ordnet hele badeværelset. 

Da det er et "løset" element ka den trækkes ud, hvis det bliver nødvendigt

Anmeld Citér

19. februar 2023

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Men der skal jo være plads til, at man kan sidde på wc’et - og det giver langt over de 85 cm i højden. Jeg forstår det stadig ikke. 

Selve dybden på skabet, er ikke mere end det, det væghængte puslebord fylder ny, så der en masser af plads, til at sidde på wc'et.

Wc'et skal stå der hvor vaskemaskinen står på billedet. Skabet over, er en "erstadning" for opbevaringen i puslebordet, hvor der er hylder osv i.

Anmeld Citér

19. februar 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Selve dybden på skabet, er ikke mere end det, det væghængte puslebord fylder ny, så der en masser af plads, til at sidde på wc'et.

Wc'et skal stå der hvor vaskemaskinen står på billedet. Skabet over, er en "erstadning" for opbevaringen i puslebordet, hvor der er hylder osv i.

Ah. Så sev den ind hér. 

Anmeld Citér

19. februar 2023

Anonym trådstarter

Jixy skriver:

Skaber er jo kun 25cm i dybden, så det fylder ikke udover der hvor man skal sidde.

Men som en anden skriver ville jeg af hensyn til rengøring vælge noget der kun sættes fast i væggen, da det så er lettere at gøre wc rent.

Den er "frit" stående, I den forstand at den at den er flytbar. 

Den er enhver og nu løsning  da vi forhåbenlig kan få lavet hele badeværelset  indenfor et par år

Anmeld Citér

19. februar 2023

Anonym trådstarter

Hanspige skriver:

Så man skal sidde på toilettet der hvor der er plads til vaske maskine? 

Det lyder ikke særlig rart, og svært at gøre rent. 

Ja wc'et kommer til at stå, der hvor maskinen står. 

Hylder kommer til at passer "udover" toppen af wc'et. Så den tager endelig bare lige så meget plads ud i rummet, som det væghængte puslebord gør nu

Anmeld Citér

19. februar 2023

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Ah. Så sev den ind hér. 

Gir det så ikke ok mening, at sætte den op, i stedet for puslebordet? 

Er i hvert fald endt med at købe den, også krydser jeg finger for, at det ikke ser helt dumt ud�� og ellers kan jeg da altid save selve "benene" af, også bare hænge hylderne og overskabet op på vægen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.