Ville det se dumt ud (indretning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.161 visninger
17 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. februar 2023

Anonym trådstarter

Pt har vi et væghængt pudselbord over vores wc, som ikke er blevet brugt de sidste 6 år. Kæresten mener det er praktisk opbevaring. Jeg mener det er total skørt, ikke at skifte det ud med noget andet, nu vi ikke længer har små børn selv, det samme med venner og familien.

Nu så jeg lige lidl reklamere for dem her, og ved godt den er tænkt som opbevaring over en vaskemaskine osv, men tænker bare den er både pænere og mere praktisk, end puslebordet.

Der er masser af plads til den, selvom den er lidt breder end puslebordet. Men vil det se helt åndssvagt ud?

Og tænker den nok også er en midlertidig løsning, da jeg forestiller mig, at vi nok på et tidspunkt, skal have ordnet hele badeværelset

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hvis i har plads til den. Så synes jeg at det er mega smart.

Anmeld Citér

19. februar 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Måske misforstår jeg - men vil du have den over wc’et? Det er den da ikke høj nok til? 

Anmeld Citér

19. februar 2023

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Måske misforstår jeg - men vil du have den over wc’et? Det er den da ikke høj nok til? 

Jo Jo vi har målt og den skulle gerne være Højer end wc'et!

Anmeld Citér

19. februar 2023

Panther

Profilbillede for Panther

Generelt ville jeg ikke have opbevaring direkte over wc’et (alt afhængigt af hvad der opbevares) grundet fæcespartikler.

Anmeld Citér

19. februar 2023

Pb18

Jeg tror at jeg ville finde et almindeligt overskab uden rammen nedenunder. Så kan man selv styre højde mm. Også fordi jeg tænker at rengøring bag toilettet vil blive lidt bøvlet. 

Kan man komme til at åbne cisternen med den højde det har? 

Anmeld Citér

19. februar 2023

AnjaZenia

Profilbillede for AnjaZenia
Panther skriver:

Generelt ville jeg ikke have opbevaring direkte over wc’et (alt afhængigt af hvad der opbevares) grundet fæcespartikler.

Jeg så engang mythbusters der netop testede den tese. At ting tæt på toilettet havde nemmere ved at få bakterier på sig. De modbeviste det. At uagtet hvor tingene var henne på badeværelset, så fik de de samme partikler på sig. Elskede det program, altså ikke lige det program men programmet i sig selv

Anmeld Citér

19. februar 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jo Jo vi har målt og den skulle gerne være Højer end wc'et!

Men der skal jo være plads til, at man kan sidde på wc’et - og det giver langt over de 85 cm i højden. Jeg forstår det stadig ikke. 

Anmeld Citér

19. februar 2023

Jixy

Profilbillede for Jixy
Mor og meget mere skriver:

Men der skal jo være plads til, at man kan sidde på wc’et - og det giver langt over de 85 cm i højden. Jeg forstår det stadig ikke. 

Skaber er jo kun 25cm i dybden, så det fylder ikke udover der hvor man skal sidde.

Men som en anden skriver ville jeg af hensyn til rengøring vælge noget der kun sættes fast i væggen, da det så er lettere at gøre wc rent.

Anmeld Citér

19. februar 2023

Hanspige

Så man skal sidde på toilettet der hvor der er plads til vaske maskine? 

Det lyder ikke særlig rart, og svært at gøre rent. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.