over grænsen uden pas til barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.402 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. november 2009

SaNiNa

Har i været over den dansk tyske græsne uden pas til jeres små?

Vi har snakket om at kører derned en tur, men vi har ikke pas til nicklas.

Vil I tage afsted eller blive hjemm?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2009

TbCp

Vi har været afsted. Det var først bagefter at jeg tænkte på at vi da egentlig ikke har pas til Liva.

Anmeld

1. november 2009

TbCp

Vi har været afsted. Det var først bagefter at jeg tænkte på at vi da egentlig ikke har pas til Liva.

Vi havde så heller ikke selv pas med

Anmeld

1. november 2009

Pia

Med alt de regler osv der er nu om dage, så ville jeg ikke turde tage afsted uden et pas til de små... For skulle i være så uheldige og blive stoppet der nede eller der sker et eller andet  (gud forbyde det) mens i er der nede, så er i jo slet ikke garderet med ham på nogen måde..

De er faktisk blevet ret strikse når man blir stoppet der nede..

Kh Pia.

Anmeld

1. november 2009

StineL

Så vidt jeg har forstået det, så skal du ikke vise pas ved den tyske grænse, da både Danmark og Tyskland er med i Schengen-samarbejdet. Vi har i hvert fald aldrig haft pas med, og vi har været dernede flere gange med vores børn

http://www.eu-oplysningen.dk/emner/schengen/spsv/

Anmeld

1. november 2009

guggle

Vi er ofte dernede og har aldrig pas med (De er udløbet). Blev så stoppet sidst, hvor de bare ville se kørekort.... Så det tager jeg nu ganske roligt...

Anmeld

1. november 2009

TbCp

StineL skriver:

Så vidt jeg har forstået det, så skal du ikke vise pas ved den tyske grænse, da både Danmark og Tyskland er med i Schengen-samarbejdet. Vi har i hvert fald aldrig haft pas med, og vi har været dernede flere gange med vores børn

http://www.eu-oplysningen.dk/emner/schengen/spsv/

Men er det ikke noget med at man skal kunne vise gyldig legitimation hvis man bliver stoppet, altså billed ID

Anmeld

1. november 2009

TbCp

guggle skriver:

Vi er ofte dernede og har aldrig pas med (De er udløbet). Blev så stoppet sidst, hvor de bare ville se kørekort.... Så det tager jeg nu ganske roligt...

Men hvordan med børnene, skal man ikke vise noget på dem?

Anmeld

1. november 2009

6800

Så længe i har sygeskiring på ham er det rigeligt...man skal ikke have pas med for at komme til tyskland...

Anmeld

1. november 2009

Ox.

Jeg var afsted igår og fik Lilje passet ved hendes mormor, jeg tør ikke tage derned uden pas til hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.