For tidlig mens???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2009

Nenus

Øv Øv skriver:

Jeg skal først have min mens i næste weekend, men har de sidste par dage haft så ond i mine bryster og underlivet... også her fredad fik jeg brunligt udflåd...

Hvad kan dette være?? Begyndende mens eller??? har ikke lige prøvet det før..

Jeg har det faktisk på samme måde, bare idag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

en uge efter min æl, ku jeg mærke på den måde at jeg var gravid, det var jeg slet ikke i tvivl om..vidste det før testen.

jeg tror du er gravid med den måde du beskriver det på..

Anmeld

2. november 2009

Jahuu

karina22 skriver:

en uge efter min æl, ku jeg mærke på den måde at jeg var gravid, det var jeg slet ikke i tvivl om..vidste det før testen.

jeg tror du er gravid med den måde du beskriver det på..

Ej det må du slet ikke sige... Tør jo ikke håbe for meget

Men jeg har lidt gået at regnet med at det bare var min mens der var for tidlig på den, for min mens plejer at starte sån. men den er stadig ikke kommet, der er kun lidt brunligt engang imellem...

Så håber virkelig

Anmeld

2. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Øv Øv skriver:

Ej det må du slet ikke sige... Tør jo ikke håbe for meget

Men jeg har lidt gået at regnet med at det bare var min mens der var for tidlig på den, for min mens plejer at starte sån. men den er stadig ikke kommet, der er kun lidt brunligt engang imellem...

Så håber virkelig

hvis du mærker efter så tror jeg ikke du er i tvivl hvis du er gravid..

jeg vil jo ikke sige du er gravid hvis du ikke er, men jeg tror og håber..

det lyder som om at det er det samme som ved mig at ægget er ved at sætte sig fast. plejer du at have brunt udflåd inden mens?

for det er der jo også mange som har..

Anmeld

2. november 2009

Jahuu

karina22 skriver:

hvis du mærker efter så tror jeg ikke du er i tvivl hvis du er gravid..

jeg vil jo ikke sige du er gravid hvis du ikke er, men jeg tror og håber..

det lyder som om at det er det samme som ved mig at ægget er ved at sætte sig fast. plejer du at have brunt udflåd inden mens?

for det er der jo også mange som har..

synes ikke jeg kan mærke noget anderledes andet end skrevet...

Jeg plejer at have brunligt udflåd ca en dag før mens og ømme bryster i et par dage... men nu har jeg haft ømme bryster i over en uge og udflåd siden fredag...

Men tør ikke tro at den er der...

Anmeld

2. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Øv Øv skriver:

synes ikke jeg kan mærke noget anderledes andet end skrevet...

Jeg plejer at have brunligt udflåd ca en dag før mens og ømme bryster i et par dage... men nu har jeg haft ømme bryster i over en uge og udflåd siden fredag...

Men tør ikke tro at den er der...

jeg håber den er der og det ikke er din krop som driller

du må enlig opdatere når du har fået testet.. da jeg havde det sådan, testede jeg hver dag indtil den var positiv, for var sikker på den nok sku blive det.-. jeg var nok lidt testoman.. hi hi.. den var positiv en gangi de dage, resten negative, indtil den dag min mens var udeblevet..

Anmeld

3. november 2009

Jahuu

karina22 skriver:

jeg håber den er der og det ikke er din krop som driller

du må enlig opdatere når du har fået testet.. da jeg havde det sådan, testede jeg hver dag indtil den var positiv, for var sikker på den nok sku blive det.-. jeg var nok lidt testoman.. hi hi.. den var positiv en gangi de dage, resten negative, indtil den dag min mens var udeblevet..

Skal nok lige opdatere, men tester først fredag, hvir mens ikke er kommet, men tror desværre at det er på vej

Anmeld

3. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Øv Øv skriver:

Skal nok lige opdatere, men tester først fredag, hvir mens ikke er kommet, men tror desværre at det er på vej

for den er der........

Anmeld

5. november 2009

Jahuu

Lige en lille opdatering.... Jeg fik min mens i nat, sammen med en omgang dårlig mave og opkast fedt ik  Har nu aldrig haft så mange smerter i underlivet før...

Så det blev ikke min tur denne gang

Anmeld

5. november 2009

Joanna

Øv Øv skriver:

Lige en lille opdatering.... Jeg fik min mens i nat, sammen med en omgang dårlig mave og opkast fedt ik  Har nu aldrig haft så mange smerter i underlivet før...

Så det blev ikke min tur denne gang

Æv - det er jeg ked af! Sådan noget møg...

Bedre held næste gang - 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.