For tidlig mens???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.487 visninger
20 svar
0 synes godt om
1. november 2009

Jahuu

Jeg skal først have min mens i næste weekend, men har de sidste par dage haft så ond i mine bryster og underlivet... også her fredad fik jeg brunligt udflåd...

Hvad kan dette være?? Begyndende mens eller??? har ikke lige prøvet det før..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2009

Joanna

Øv Øv skriver:

Jeg skal først have min mens i næste weekend, men har de sidste par dage haft så ond i mine bryster og underlivet... også her fredad fik jeg brunligt udflåd...

Hvad kan dette være?? Begyndende mens eller??? har ikke lige prøvet det før..

Det kan være så meget. Det er faktisk svært at sige noget om. Kroppen opfører sig nogle gange meget meget mærkeligt, særligt når man går med et graviditetsønske og pludselig kan mærke alle mulige anderledes signaler. 

Jeg krydser for, at du har skudt papegøjen 

Anmeld

1. november 2009

oo

det kan også sagtens være fæsteblødning, der nogle gange kommer en uge efter ægløsning, dvs der hvor ægget sætter sig fast i livmoderen.

Anmeld

1. november 2009

Jahuu

Det håber vi så på

Anmeld

1. november 2009

Prinsessens'Mor<3

Tjuhl skriver:

det kan også sagtens være fæsteblødning, der nogle gange kommer en uge efter ægløsning, dvs der hvor ægget sætter sig fast i livmoderen.

vil det sig at ca en uge efter æl, hvis man er gravid, så bløder man lidt, eller hvordan?

Anmeld

1. november 2009

oo

vil det sig at ca en uge efter æl, hvis man er gravid, så bløder man lidt, eller hvordan?

ja, det kan man i hvert fald gøre, det er langt fra alle der gør, men det er nu alligevel meget almindeligt. det hedder fæsteblødning, fordi det er der ægget sætter sig fast.

Anmeld

1. november 2009

Prinsessens'Mor<3

Tjuhl skriver:

ja, det kan man i hvert fald gøre, det er langt fra alle der gør, men det er nu alligevel meget almindeligt. det hedder fæsteblødning, fordi det er der ægget sætter sig fast.

nå okay, men det er kun nogle, så man kan godt være gravid, selvom man ikke har haft det?

Anmeld

1. november 2009

Maise

MaleneS skriver:

nå okay, men det er kun nogle, så man kan godt være gravid, selvom man ikke har haft det?

ja det kan man godt. Jeg havde ikke fæsteblødning. Mit første symptom var udeblivelse af mens, derpå ømme bryster og så kom trætheden, alt dette inden for en uge.

Anmeld

1. november 2009

Prinsessens'Mor<3

Maise skriver:

ja det kan man godt. Jeg havde ikke fæsteblødning. Mit første symptom var udeblivelse af mens, derpå ømme bryster og så kom trætheden, alt dette inden for en uge.

okay så du fandt først ud af det da din mens udeblev?

hvor langt var du henne da du fik ømme bryster osv?

Anmeld

1. november 2009

Maise

MaleneS skriver:

okay så du fandt først ud af det da din mens udeblev?

hvor langt var du henne da du fik ømme bryster osv?

Jeg fandt først ud af det da min mens udeblev, troede bare at jeg var gået over tid. En uge efter jeg skulle have haft min min mens, var jeg sindsyg træt hele dagen, har aldrig prøvet noget ligende, og havde ca 4-5 dage efter jeg skulle have haft mens, begyndt at få ømme bryster. Så jeg valgte at teste præcis en uge efter jeg skulle have haft mens og der var tydelig bingo på testen. Så jeg var 5+0 da jeg fandt ud af jeg var gravid.

Vi havde prøvet i 21 måneder at blive gravid så derfor regnede vi ikke med at jeg var det, da vi nemlig gik og ventede på at min mens skulle komme fordi jeg skulle have været insimineret pga. jeg har en sygdom der hedder pco. Den havde jeg tilsyneladende fået kontrol over via 10 kg vægttab og en speciel PCO diæt. Så det var rart at blive gravid på naturlig vis.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.