Anonym skriver:
Jeg har to kommende skolebørn. Den ene kan jeg se kalenderen online og kan se at han skal starte 9 august 2023 efter sommerferien (hvis han starte med de andre når de er 0. Klasse ?)
På en anden skole , men i samme kommune starter de den 10 august 2023 efter sommerferien (igen ved jeg ikke om 0 klasse stater samme dag).
Min anden dreng skal på en anden skole i kommunen og der ligger ikke en ferieplan og vi har endnu ikke haft samtale med dem (har vi først i marts) hvordan i alverden kan man vide hvornår de starter ? Er der overhovedet logik i skoleferier?
Tillægsspørgsmål hvis man ikke skal bruge SFO i dagligdagen, kan man så gøre brug af den i ferierne for der er jo ikke nogen som har så lang sommerferie 
Hvilken kommune er det?
Normalt er det i Aarhus, hvor jeg bor, sådan ca sidste uge af juni, helt juli og først uge i august. Plus evt et par dage. Her har skolebørn også fri 1. Maj hvilket gør vores juleferie som regel er en dag kortere end andre kommuners.
er det privatskoler? Ellers ville jeg da ellers tænke at feriedage var vedtaget for en hel kommune…
altås du KAN vel i teorien melde dem ind kun for sommerferien - men der vil nok være noget opsigelse. Tror det er to mdr.
Anmeld
Citér