Laver du frivillig arbejde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2023

StineW79

Profilbillede for StineW79
123nn skriver:

Jeg er ikke frivillig mere efter jeg har fået børn da tiden slet ikke er til det. Håber den kommer igen en dag. men.

jeg har været frivillig på et krisecenter for kvinder. Super spændende. Det var længere vagter enten var det overnattende eller også var det i weekenden i 6 timer. Skønt sted at være frivillig hvor man virkelig får lov til at møde nogen mennesker der har brug for hjælpen

Jeg er faktisk blevet spurt om ik jeg ku tænke mig at være frivillige på vores lokale krisecenter, fordi jeg ofte har afleveret ting hos dem, og snakket med personalet. Syntes også det ku være rigtig spændende, men jeg har desværre ik mulighed for at ligge så mange timer ad gangen. Vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2023

StineW79

BAE skriver:

Ikke pt. 

Men jeg har været frivillig juleaften.

Jeg har været frivillig i familie klub(var nødt til at holde en pause fordi jeg lige har stået i eksamer til afslutning af uddannelse)

Været frivillig i kirke (til starte for at møde nye mennesker)

Jeg har overvejet at blive voksen ven, noget hos røde kors til hjælp for et barn eller to.

Plan var også at vi skulle have været af sted og være frivillig i et cirkus i år, men det venter vi med. 

Men ja elsker frivilligt arbejde��

Det lyder også som nogen mega spændende projekter. 

Håber du får dig meldt til cirkuset! Vh Stine 

Anmeld Citér

5. februar 2023

StineW79

Anonym skriver:

Jeg holder pause nu. Jeg har været besøgsven for en ældre dame i omkring 4 år. Et ugentlig besøg, med meget få pauser. Hun døde og jeg er ikke klar til en ny relation. 

Det ka jeg godt forstår! Håber du igen finder overskuddet til at være besøgsven, men det er vigtigt, at være helt klar vh Stine 

Anmeld Citér

5. februar 2023

StineW79

PT skriver:

Jeg er i bestyrelsen i en idrætsklub,  hvor jeg også træner begge mine børns hold. 

Jeg bruger vel i gennemsnit 10-15 timer om ugen som frivillig i den sport. 

Fedt at det ka hænge sammen på den måde, hvor du både ka træne dine unger, og lave alt det andet frivillige arbejde Vh Stine 

Anmeld Citér

5. februar 2023

StineW79

CKJ skriver:

Jeg sidder i bestyrrelsen i vores lille lokalsamfund - er med til, arrangere fællesspisninger i forsamlingshuset, halloween, juletræ osv. super hyggeligt og mega fedt, at kunne give sine børn med i bagagen at tingene ikke sker, hvis man ikke hjælper til

Det er virklig også en vigtig ting, at ungerne lære at man ska hjælpe andre, og arbejde for sagen! Vh Stine 

Anmeld Citér

5. februar 2023

Anonym

StineW79 skriver:

Ja det lyder godt nok voldsomt, med så mange timer. Var det noget du meldte dig til, eller var det ligesom det de forventede af deres frivillige? 

Men fedt job, og dejligt at ku arbejde med både mennesker og dyr. Vh Stine 

Det var frivilligt. Men det betød også at klubben jo tjente nogle ekstra penge, så hvis vi ikke afholdt stævner blev det bare dyrere at have hest stående/vi ville ikke have penge til at holde faciliteterne ved lige, så det var en del af foreningens "forretningsmodel". Jeg var dog tovholder i mange år, så jeg lagde en del flere timer end de andre lige på det punkt

Anmeld Citér

5. februar 2023

Anonym

StineW79 skriver:

Hva laver du, når du er der?

Tænker nemlig også, man ska finde noget hvor arbejdet giver mening. Og det er da vare en bonus, hvis det fremad rette også ka være med til at åbne nogen dørevh Stine 

Vores arbejde går ud på at lave en masse kreativt med de indsatte. Så vi har altid noget forskelligt med, de kan lave. Det kan være støbe sæbe, lave valentines kort, julepynt, postkort, nøgleringe, perler. Alt muligt. Vi har ofte kage med, laver varm kakao/kaffe og bare hyggesnakker og bibeholder den gode kontakt. De er ovenud lykkelige for vores besøg, det er så skønt og givende

Anmeld Citér

5. februar 2023

:)..

Ved ikke om det tæller men er frivillig i skole bestyrelsen og til spejder .

Anmeld Citér

5. februar 2023

StineW79

:).. skriver:

Ved ikke om det tæller men er frivillig i skole bestyrelsen og til spejder .

Self tæller det! 

Anmeld Citér

5. februar 2023

StineW79

Anonym skriver:

Vores arbejde går ud på at lave en masse kreativt med de indsatte. Så vi har altid noget forskelligt med, de kan lave. Det kan være støbe sæbe, lave valentines kort, julepynt, postkort, nøgleringe, perler. Alt muligt. Vi har ofte kage med, laver varm kakao/kaffe og bare hyggesnakker og bibeholder den gode kontakt. De er ovenud lykkelige for vores besøg, det er så skønt og givende

Det lyder super fedt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.