Smider i gaver ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2008

Camilzch

Her er det også svigermor som er "problemet"..
Hun gør det dog i bedste mening, men hun har bare meget med at hun bare køber af 2 grunde..

1)tøjet i kvickly er sat ned til 20 kr (og der er kun det grimme tilbage) Men så længe det er så billigt så køber hun det uanset om det så er til drenge eller piger (hendes ENESTE barnebarn er vores søn)

2) Hun har især meget med bare at købe det fordi det er til en baby.. Hun kommer tilfældigvis forbi hylderne med babytøj i rema1000 og tænker det er da lige noget for oliver. hun tænker aldrig over hvordan det ser ud, hun køber det bare..

dog køber hun altid i den rigtige størrelse (bortset fra dengang hun købte et sæt i str 68 som han stadig ikke kan passe, nu bruger han næsten 80, men det er jo ikke hendes skyld at det var så stort)
tror hun ville få et hjerteslag hvis hun vidste hvad hans katvig, okker gokker og burberrytøj har kostet.. (hun er typen som kan finde en bluse i bilka til 129 kr og ligge den tilbage fordi hun synes den er for dyr)

Den underligste ting hun har givet os, var en dinosaur (du ved de der små plastik dyr som man også kan få som bondegårsdyr koster ca 10 kr) Jeg har for det meste set drenge på2-3 års alderen lege med dem. Den fik vi af hende da jeg var gravid... :S
jeg tænke bare hvad fa... skal vi bruge den til... gad ikke engang have den liggene til han bliver gammel nok, så den røg ud..

Olivers faster er også rigtig slem til ikke at læse hans ønskeseddel.. Min kæreste gav hende olivers ønskeseddel til jul, men hun sagde at den havde hun ikke brug for, da hun allerede havde fundet den perfekte gave.. Vi var meget spændte på hvad det var, da vi åbner gaven.. En blå bamse kom frem (som om det ikke var nok med de 4 hun gav ham da han blev født) og en GYSELIG grim porcelænssnemand med glimmer til fyrfadslys.. Oliver var næsten 6 mdr til jul.. kunne hun så ikke bare have købt noget undertøj eller noget i stedet :)

Nå men for at svare på dit spørgsmål :) Så har jeg smidt en del tøj som han ikke har fået brugt elller som jeg synes var grimt ned til vores lokale mødre hjælp.. Så er det forhåbentlig nogle andre som kan få gavn af det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2008

Monique

Har aldrig rigtig haft det problem, men har så også altid sagt hvis jeg ikke kunne fordrage tøjet de har købt.
Og så plejer de som regel selv og have en bon på det så jeg kan bytte det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.