Babyplan skygger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Har haft lidt rod i min cyklus denne gang så aner det ikke. 4+4 tror jeg. Min mens er aldrig kommet og har pletblødning men det er også første måned på minipiller, så det er jo nok svaret. Men ja, jeg ønsker det virkelig også meget (er ikke på minipiller for prævention btw)

Nu spørger jeg måske dumt så. Hvorfor tror du så du kan være gravid når du er på mini piller? Selvom du ikk tager dem for prævention. Så er det jo stadig prævention. 

men 4+4 så tror jeg desværre på at det er ønsketænkning 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2023

Anonym trådstarter

Ved godt det lyder dumt Men er som sagt først startet for en lille måned siden.

Men ja, jeg ser nok bare hvad jeg gerne vil, fordi jeg ønsker det så meget...

Anmeld Citér

6. februar 2023

Savanna

Profilbillede for Savanna
Anonym skriver:

Ved godt det lyder dumt Men er som sagt først startet for en lille måned siden.

Men ja, jeg ser nok bare hvad jeg gerne vil, fordi jeg ønsker det så meget...

Jeg forstår det ikke. Hvorfor tager du minipiller, når du ønsker at blive gravid? For uanset om du tager dem for smagen eller som om prævention, så beskytter de mod graviditet.

Anmeld Citér

6. februar 2023

Anonym trådstarter

Savanna skriver:

Jeg forstår det ikke. Hvorfor tager du minipiller, når du ønsker at blive gravid? For uanset om du tager dem for smagen eller som om prævention, så beskytter de mod graviditet.

Det ved jeg selvfølgelig godt...

Jeg har voldsom endometriose og det er jeg kommet på for smerterne. Fik at vide jeg kunne blive gravid eller komme på piller for at det ville hjælpe, men det første går ligesom ikke så godt, så det er noget lort men nødvendigt lige nu.

Anmeld Citér

6. februar 2023

Anonym trådstarter

Jeg håber ikke du tror, at jeg ikke ved det er prævention eller at jeg tager det for sjov, for det gør jeg bestemt ikke eller med min gode vilje. Jeg tror jeg takker for svar og lukker den her.

Anmeld Citér

6. februar 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Det ved jeg selvfølgelig godt...

Jeg har voldsom endometriose og det er jeg kommet på for smerterne. Fik at vide jeg kunne blive gravid eller komme på piller for at det ville hjælpe, men det første går ligesom ikke så godt, så det er noget lort men nødvendigt lige nu.

Jeg vil altså råde sig til at stoppe med at teste hele tiden når du er på mini piller. For graviditet chancen er så ufattelig lille så. Så du skuffer dig selv unødigt hele tiden. Og det er du ds slet ikke tjent med. 
Har ikke forstand på endometriose og graviditet. 

Anmeld Citér

8. februar 2023

RB90

Synes jeg plejer at være god til at se streger - men kan desværre intet se på disse test

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.