Babyplan skygger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.910 visninger
26 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. februar 2023

Anonym trådstarter

Hej.

Er jeg den eneste der efterhånden oplever skygger på samtlige tests jeg tager fra Babyplan?

Jeg har en cyste på æggestokken og læser på Google, at den kan give falsk positiv på en test, men ser andre steder, der afkræfter teorien..Uanset hvad, får jeg skygge efter skygge...

Hvad er jeres foretrukne strimmel/billig test?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2023

Anonym trådstarter

Denne her tog jeg fx for en time siden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. februar 2023

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Synes jeg læser at mange oplever at få ret tydlige skyggestreger på dem. Jeg ville først tro på dem, når man kan se en lyserød streg med strakt arm

Anmeld Citér

2. februar 2023

Tidra22

Anonym skriver:

Hej.

Er jeg den eneste der efterhånden oplever skygger på samtlige tests jeg tager fra Babyplan?

Jeg har en cyste på æggestokken og læser på Google, at den kan give falsk positiv på en test, men ser andre steder, der afkræfter teorien..Uanset hvad, får jeg skygge efter skygge...

Kan desværre ikke se en streg på den du har lagt op:-) Men som ovenstående, så ville jeg også kun gå efter dem i strækt arm. 

Anmeld Citér

2. februar 2023

Anonym

Jeg får også skygger jeg kan ikke se noget på din 

Anmeld Citér

2. februar 2023

Anonym trådstarter

Det er nok kvaliteten der svigter på billedet, for der er en skygge også i strakt arm. 

Men nogle forslag eller svar til mine spørgsmål?

Anmeld Citér

2. februar 2023

RB90

Har altid brugt babyplan - og jeg har aldrig fået en skygge med mindre den var god nok

Anmeld Citér

2. februar 2023

Anonym

Hej.

Alle test kan give et positivt svar, hvis man er gravid. Uanset pris.

Anmeld Citér

2. februar 2023

Tidra22

Anonym skriver:

Det er nok kvaliteten der svigter på billedet, for der er en skygge også i strakt arm. 

Men nogle forslag eller svar til mine spørgsmål?

Du skriver at du får skygger, vi svarer at vi desværre intet kan se:-) Så tænker det er derfor du får de svar.

hvad angår tests bruger jeg selv babyplan uden problemer, måske det også er gældende for de fleste her inde, siden der ikke svares så meget på netop det spørgsmål?

Anmeld Citér

2. februar 2023

Babyi2021

Profilbillede for Babyi2021

Jeg bruger også babyplan og har gang på gang fået skyggestreger, der nærmest ligner at de tester svagt positivt. Så jeg stoler ikke på dem før man har dem i strakt arm. Og når jeg en dag tester positiv, så vil jeg tage en digital test så jeg er sikker på at det ikke er en skyggestreg, men mine streger ser ud ligesom på din

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.