11 uger henne og en farlig verden pt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2023

Kastanje

Tak for alle jer der har svaret

Da jeg var 8 uger henne, havde jeg to samtaler med en psykolog, netop pga bekymringer for fremtiden, som var større end glæden ved at skulle have et barn mere, men det hjalp ikke, og jeg var/er stadig chokerede over den oplevelse.

Kort sagt sagde han, at realiteterne er desværre, at vi alle kan miste livet i en evt atomkrig/verdenskrig, din frygt/angst er rationel og helt normal, og ingen kan hjælpe med om du vil tage chancen, at sætte et barn til verdenen, måske kun få et dø, så nævnte jeg jo at børn også kan blive syge og dø, men han mente at risikoen for en verdenskrig, er større end få kræft

Har haft en session med en af de dygtigste clairvoyanter, men det hjalp heller ikke, men mit hjerte siger, at jeg skal være mor til denne lille spire min hjerne siger, at verdenen er for farlig, men jeg har valgt at følger mit hjerte, håber bare det er det rigtige.

Tja .. der er også dårlige psykologer. Præcis som du kam finde eksempler på dårlige sælgere, tandlæger, vvs folk og ingeniører.

Det du har oplevet er uprofessionelt - giv en anden psykolog en chance (for din egen skyld). Find en der har speciale i angst. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.