Huha, det har været en hård weekend.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Ja men jeg mente at Karina mente at ved Men. får de også røde knopper og de forsvinder ikke hvis man strækker i huden. Derfor skal man altid være opmærksom på børn der får røde knopper.

Jo jo den fik jeg godt fat i.  Mener bare ikke det er det, men det lyder som om det er 3 dages feberen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Jo jo den fik jeg godt fat i.  Mener bare ikke det er det, men det lyder som om det er 3 dages feberen...

Nej jeg tror bestemt heller ikke det er det. For så havde hun været sløv og stadig feber.

Men når din niece også har været feberramt så lyder det til det er det. Også når det bare kommer ud af den blå luft.

Her havde Viktor og Malucca jo været sammen og begge fik det.

Anmeld

1. november 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Nej jeg tror bestemt heller ikke det er det. For så havde hun været sløv og stadig feber.

Men når din niece også har været feberramt så lyder det til det er det. Også når det bare kommer ud af den blå luft.

Her havde Viktor og Malucca jo været sammen og begge fik det.

Jaae det er farligt at have kærester

Nej, godt det ikke varer så længe.

Anmeld

1. november 2009

anna-jonas

Åhhh.....den lille Emma. Jeg håber at hun er feberfri i dag, og kan få sovet lidt, så du også kan få hvilet.

De røde prikker i taler om, kaldes petekkier, og er blodudtrækninger i underhuden, som kan opstå ved alvorlig infektionssygdom.......som eks.vis meningitis. Og ganske rigtigt, forsvinder de ikke hvis man strækker i huden.

Sejt, at i har røget jeres sidste smøg................. jeg for at i kan holde skansen, både for Emma's skyld og jeres egen. Jeg holdt med at ryge, da jeg testede positiv med Anna.............og har nu ikke røget i knap 4 år. Jeg tænker aldrig på det mere...........og det er en befrielse ikke at have den last mere. Så hold ud.........også når det bliver svært.

Knus Mette

Anmeld

1. november 2009

Bondepigen

Anna-jonas skriver:

Åhhh.....den lille Emma. Jeg håber at hun er feberfri i dag, og kan få sovet lidt, så du også kan få hvilet.

De røde prikker i taler om, kaldes petekkier, og er blodudtrækninger i underhuden, som kan opstå ved alvorlig infektionssygdom.......som eks.vis meningitis. Og ganske rigtigt, forsvinder de ikke hvis man strækker i huden.

Sejt, at i har røget jeres sidste smøg................. jeg for at i kan holde skansen, både for Emma's skyld og jeres egen. Jeg holdt med at ryge, da jeg testede positiv med Anna.............og har nu ikke røget i knap 4 år. Jeg tænker aldrig på det mere...........og det er en befrielse ikke at have den last mere. Så hold ud.........også når det bliver svært.

Knus Mette

Tak skal du have.  

Men det mærkelig er faktisk at hun kun havde feber den ene dag (torsdag)... Hvis hun har haft feber flere dage, så har det i hvert fald været meget meget lidt... Tog nemlig ikke hendes temperatur fredag, da jeg kunne mærke at hun i hvert fald ikke var så varm som dagen før...

Burde de mon ikke have feber i 3 dage, hvis det er 3 dages feber?? De røde prikker er ved at blive mere utydelige.... Men hun har stadig søvnproblemer, så helt frisk er hun vist ikke... Hun sidder faktisk på gulvet ved siden af mig og putter sin dukke sammen med far...

Tak for de krydsede fingre. Jeg holdt jo osse med at ryge, da jeg blev gravid, men var så dum at starte igen da Emma var omk. 7 mdr. Det er bare for dumt, men jeg har gjort det før, altså holdt i over et år, og så begyndt igen.... puha.. Denne gang håber jeg det holder. De kloge siger jo at det bliver nemmere for hver gang, så det håber jeg på er rigtigt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.