Akupunktur eller zoneterapi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2023

Ento

Stinna Gundlund skriver:

Jeg har kun fået akupunktur med fertilitetsbehandling med stor succes’s

Det lyder jo lovende Hvor tit var du afsted og hvor hurtigt kunne du mærke en forskel?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2023

Ento

123nn skriver:

Jeg har prøvet med succes efter 8 måneder uden held

Ej hvor godt  hvor tit gik du til det og hvor hurtigt kunne du mærke en forskel?

Anmeld Citér

1. februar 2023

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv
Ento skriver:

Det lyder jo lovende Hvor tit var du afsted og hvor hurtigt kunne du mærke en forskel?

Jeg var afsted 2 gange inden ægudtagning 

1 gang efter ægudtagning 

1 gang efter ægoplægning 

og fortsatte så til uge 12 med en gang om ugen

jeg kunne se at mine forsøg blev meget bedre end uden akupunktur

Anmeld Citér

1. februar 2023

Ento

Stinna Gundlund skriver:

Jeg var afsted 2 gange inden ægudtagning 

1 gang efter ægudtagning 

1 gang efter ægoplægning 

og fortsatte så til uge 12 med en gang om ugen

jeg kunne se at mine forsøg blev meget bedre end uden akupunktur

Håber det går noget godt for mig også

Anmeld Citér

2. februar 2023

caro_93

Tosset spørgsmål, men hvor sættes nålene i på kroppen? Et sted man kan se eller ikke? Er nemlig lidt nåleskræk

Anmeld Citér

2. februar 2023

Tidra22

caro_93 skriver:

Tosset spørgsmål, men hvor sættes nålene i på kroppen? Et sted man kan se eller ikke? Er nemlig lidt nåleskræk

Hvis akupunktøren er dygtig, så er det individuelt. Jeg lå på ryggen, skulle have 1 i højre albue, 1 i højre hånd, 1 i venstre hånd, 1 i toppen af hovedet (fik jeg dog ikke pga hovedpine), 3-4 ved kønsbenet, 1 i højre knæ, 1 i venstre ankel og 2-3 stykker mellem tæerne forskellige steder(: Nålene er meget tynde, og hvis du husker at fortælle om din skræk, så burde akupunktøren tage hånd om det. 

Hvis jeg ikke er gravid i denne cyklus, skal jeg ligge på maven næste gang. Hun sætter i alt efter hvor jeg er i cyklus, hvordan jeg har det på dagen osv.(: 

Anmeld Citér

2. februar 2023

123nn

Profilbillede for 123nn
Ento skriver:

Ej hvor godt  hvor tit gik du til det og hvor hurtigt kunne du mærke en forskel?

Jeg fik en gang på et specifikt tidspunkt vi aftalte i min cyklus. Det var akupunktur og hun var uddannet sygeplejerske. Kunne ikke mærke en egentlig forskel før/efter men tror helt sikkert det gav et eller andet. Fik også akupunktur og zoneterapi dagen inden termin og dagen efter fik jeg begyndende veer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.