Akupunktur eller zoneterapi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.437 visninger
16 svar
5 synes godt om
19. januar 2023

Ento

Har nogle af jer erfaring med akupunktur eller zoneterapi i forhold til fertilitet? ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2023

DagGry

Profilbillede for DagGry

Ja, jeg har rigtig god erfaring med zoneterapi. Ikke personligt, men har ikke mindre end fire venner/bekendte som har haft svært ved at blive gravid men som gangen efter en omgang zoneterapi er blevet det.

Anmeld Citér

19. januar 2023

Tidra22

Ikke endnu, men jeg starter med akupunktur omkring ægløsning i denne cyklus. Vi har været i fertilitetsbehandling og to forsøg bag os (ingen graviditet). Så nu prøver jeg akupunktur inden fryseæg, dog har vi en naturlig cyklus først:-) 

Anmeld Citér

20. januar 2023

Ento

DagGry skriver:

Ja, jeg har rigtig god erfaring med zoneterapi. Ikke personligt, men har ikke mindre end fire venner/bekendte som har haft svært ved at blive gravid men som gangen efter en omgang zoneterapi er blevet det.

Jeg har også kun hørt positivt om det. Måske man skulle prøve det

Anmeld Citér

20. januar 2023

Ento

Tidra22 skriver:

Ikke endnu, men jeg starter med akupunktur omkring ægløsning i denne cyklus. Vi har været i fertilitetsbehandling og to forsøg bag os (ingen graviditet). Så nu prøver jeg akupunktur inden fryseæg, dog har vi en naturlig cyklus først:-) 

Hvor mange behandlinger skal i til i en cyklus?

Anmeld Citér

21. januar 2023

Tidra22

Det ved jeg ikke, har som sagt første behandling her omkring min ægløsning i næste uge:-) 

Anmeld Citér

31. januar 2023

Tidra22

Ento skriver:

Hvor mange behandlinger skal i til i en cyklus?

Jeg fik to behandlinger i denne cyklus, men jeg tror hun anbefalede 3-4 normalt. Vi startede bare lidt sent, da jeg først kontaktede hende midt i min cyklus. 

Dog har jeg været super glad for det, og jeg mærker en ro og at det gør noget godt for mig. Så graviditet eller ej, så tænker jeg at gøre brug af akupunktur generelt som en del af min egen trivsel. Akupunktøren er også bare fantastisk i sig selv, så det er en kæmpe lettelse!

Anmeld Citér

31. januar 2023

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv

Jeg har kun fået akupunktur med fertilitetsbehandling med stor succes’s

Anmeld Citér

31. januar 2023

Ento

Jeg er også startet til akupunktur nu var afsted i sidste uge og skal igen på torsdag. Håber det kan hjælpe med at få min cyklus normal igen og om ikke andet så kan det måske hjælpe på min migræne (hormonel) 

Anmeld Citér

1. februar 2023

123nn

Profilbillede for 123nn

Jeg har prøvet med succes efter 8 måneder uden held

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.