Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
første gang var vi igennem en gynækolog hvor han ved hjælp af blodprøve og scanning fandt ægløsning i forhold til min cyklus.. første cyklus var ægget meget lille og blev ikke befrugtet selvom vi virkelig gav den gas de 3 dage i træk gyn havde sag at ægløsning ville være.. anden cyklus fik jeg hormonpiller der hjalp med at modne æggene og ved scanning var ægget 3 gange så stort som første.. vi gav den gas igen alle 3 dage ved ægløsning og jeg er ikke i tvivl om at jeg kunne mærke da ægget satte sig fast inden i.. og jeps den var der og han bliver 12 i år.. vi fik af gyn af vide at vi ikke skulle forvente selv at kunne blive gravide efterfølgende grundet dårligt sædtal og ja mine æg der ikke modnede af sig selv...
anden gang troede jeg at jeg havde stress over ny elevplads og det var derfor mens udeblev.. jeg havde ikke taget prævention siden den første for vi ville gerne en mere men havde jo også fået af vide at det ikke ville ske af sig selv.. i den periode havde vi nok sex gennemsnitligt 2-3 gange hver anden måned da jeg var meget stresset over min uddannelse og havde virkelig dårlig arbejdstider.. jeg var 9 uger henne da vi opdagede det..
tredje gang havde vi EN enkelt gang sex hvor vi ikke beskyttede os.. og jeg stod med en positiv test 3 dage før jeg skulle op og steriliseres... der var jeg kun 3 uger henne.. og vi havde nok sex 2 gange om måneden max...
Anmeld
Citér