Første graviditet ærligtalt andet jeg ikke hvad en cyklus var viste ikke engang at det hed en cyklus og andet ikke at en cyklus hedder det fra første mens første dag og til næste mens første dag. Kendte heller ikke til ægløsning og hvornår den finder sted og at man kan teste for ægløsning mm. Det eneste jeg vidste er at man bliver gravid hvis man har sex
den månede vi bliv gravid var den månede hvor vi ca haft sex hver andet dag næsten fra den dag min mens stoppet til få dage til næste mens skulle starte. Og der bliv jeg gravid på 3 cyklus.
andet gang jeg bliv gravid læste jeg på nettet og læste mig frem til hvor ca ægløsning vil være i forhold til min cyklus. Så der havde vi sex hver andet dag fra hvor jeg ca troede hvor ægløsning vil være tæt på og ca halvandet uge frem. Og der bliv jeg gravid i første cyklus.
trejde gang læste jeg endnu mere på nettet og erfaring herfra på siden. Første 2 måneder prøvede vi uden held, så jeg gik amok med ægløsningstest og en app haha
første månede fandt jeg min ægløsning og da begge stregene var lige tydelig prøvet vi at have sex hver andet dag i ca 6 dage. Men der bliv jeg ikke gravid og gik i panik lidt om hvorfor jeg ikke bliv gravid. Så sagde en klog kvinde herinde at jeg skal prøve at have sex når testen næsten bliv positiv, den skal være tæt på men ikke positiv også prøve at have sex der. Og rigtig nok så bum næste cyklus bliv jeg gravid. Men desværre jeg mistet meget sendt i graviditet.
Og nu er vi igang igen. Vi er igang med at prøve igen og det er min første cyklus, jeg har taget ægløsningstest men desværre den her gang nået den at blive helt positiv ingen vi gik igang. Så vi har haft sex den aften hvor testen var positiv og sex igen dagen efter. Så må vi se. Sorry det bliv alt for langt
Anmeld
Citér