I hverdagens trumme-rum kan jeg have det være svært at mig som en sej forældre…og dog. Når jeg ser på min lille pige, så bliver jeg så varm om hjertet og fyldt med kærlighed 
Hvorfor? Fordi hun og vi gjorde det! Vi gjorde det sammen 
Hun er født 30+4 med en fødselsvægt på 917 g og bare 36 cm lang. En lille bitte pige ❤️ Min verden væltede og jeg frygtede hver dag i de første ugers indlæggelse på intensiv neonatal på Riget, at vi ikke fik hende med hjem…men hun sparkede røv allerede fra start af
Lå kun med CPAP I 5 dage, kom ud af kuvøsen efter 10 dage med blot lige over et kilo i vægt ❤️
Hun var sej og ville livet, og så fulgte vi trop og en begyndende spire begyndte at vokse…jeg turde håbe på, at vi fik hende med hjem 
Efter 9 ugers indlæggelse kom vi hjem på THO og efter i alt 3 måneder blev vi endelig udskrevet som en familie på 3 
Hun er stadig en lille fis, men hun vil livet, snakker som et vandfald, tonser rundt i børnehaven og er begyndt at få små venner og veninder…mit hjerte brister
, når jeg hører de andre børn råbe hendes navn på legepladsen og ser pædagogerne give hende et stort og varmt kram 
Tak for en dejlig tråd 
Anmeld
Citér