Inspireret af tråden omkring, hvornår man sidst følte sig som en mega usej mor, kommer tråden omkring hvornår du sidst følte dig, som en MEGA MOR!
Og kom endelig gerne med flere exempler på det!
Jeg har 2 piger på 10 og 14 år, som tit og ofte ryster lidt på hovedet af mig og mine skøre påfund, men indimellem syntes de også at jeg slet ik er så tosset..
Jeg var med til at planlægge den ældste blå mandag sidste år, og da ungerne kommer ud fra Tivoli, får de øje på mig. 7-8 af pigerne sætter i løb, hen imod mig, omringer mig og giver mig et kæmpe gruppekram. Dette får de andre forældre grinende til at spørge, hvorfor de ik får noget kram, hvorpå pigerne råber i munden på hinanden, at det er fordi Theas mor, er den mest cool og seje forældre i klassen. SHIT JEG FØLTE MIG SEJ!
Den yngste på 10 år, har nogen fantastiske veninder, og de kommer næsten altid løbende, når de ser mig, og lige ska ha et kram, fordi vi bare har kendt hinanden altid, og elsker min datter. Der føler jeg mig også sej, fordi hun på trods af lidt snakke/udtale udfordringer som lille (stammede og havde talefejl) aldrig gav op, på det sociale. At vi har fået givet hende så meget selvtillid at hun ik gav op, i forhold til at få venner. Hun er super sej.
Jeg er virklig skod til at smøre madpakke, og der roder altid i vores hus, og ja jeg glemmer forældremøder osv, men sådan er det nu engang bare. PYT. Vh Stine
Anmeld
Citér